_Jeeppe_ Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 grindat på svenska spel i helgen 17 timmar kanske satte in 200kr. (Har spelat mkt poker innan, ca;2 år.) Fredags, 25kr +, spela diciplinerat & Bra! Lördags, 700kr + spela samma som i fredags lika länge och så, hitta några dåliga spelare och tjäna lite! Idag; tog ut det jag satte in; 200kr! Spela upp mig till 1100kr+ för helgen, Satte mig ner nu åkte på 4 hyffsade badbeats!, inte riktigt rikgtaiga badbeats men lite otur. förlora Ca;250kr. Spelat 0,5 - 1 kr staksen hela helgen. efter badbeatsen slog till! så kom en ny person in å satte sig med 550kr på 2,50 - 5 kr staksen! jag vet inte vad jag gjorde! Losade 300kr (tilt, + dem 250 innan! ) asså jag spela bort 550kr som jag grindat diciplinerat och sketbra i 8h timmar kanske på 0,5 1 kr staksen!. Någon som har någon teori, (filosofi) så att inte detta upprepas! har ca 500kr nu på pokerkontot, det är bara vinstpengar.. någon som spelar svenskaspel 0,5 1 staksen msn isf?, vi kan spela lite tillsammans isf lättare då man inte går på tilt lika lätt för att man vill visa att man är diciplinerad och sånt! Snälla någon som spelar ss. vill ha en spelkamrat! (inget fuskande OBS!) inget sånt.. utan någon som kan kolla efter lite, jag spelar mkt bättre då! Mvh Jesper!! Citera
eurythmech Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 a) Du kanske inte är så bra b) Du har bara ett par inköp i rulle Citera
_Jeeppe_ Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 hehe ne kanske inte det... har plussat 10k på everest å runt 3k på betonbet. jag är inte så bra för dem högre stakesen ganska stabil på dem låga!!. ha d:roll: Citera
cluelessrookie Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Spelat i två år och whinar efter 17h på SvS?? Sätt in din BR från Everest då så att du kan spela seriöst. 200kr är ju ett enda ynka inköp på lägsta nivån. Och vad i hela friden har du på 2.5/5 borden att göra innan du har A: pengar för det, B: lärt dig spelet och tempot på siten. Cluelessrookie Citera
Recommended Posts