Gå till innehåll

Vinner lite.


_Jeeppe_

Recommended Posts

grindat på svenska spel i helgen 17 timmar kanske satte in 200kr.

(Har spelat mkt poker innan, ca;2 år.)

 

Fredags, 25kr +, spela diciplinerat & Bra!

Lördags, 700kr + spela samma som i fredags lika länge och så, hitta några dåliga spelare och tjäna lite!

Idag; tog ut det jag satte in; 200kr!

Spela upp mig till 1100kr+ för helgen,

Satte mig ner nu åkte på 4 hyffsade badbeats!, inte riktigt rikgtaiga badbeats men lite otur. förlora Ca;250kr.

 

Spelat 0,5 - 1 kr staksen hela helgen.

 

efter badbeatsen slog till! så kom en ny person in å satte sig med 550kr på 2,50 - 5 kr staksen! jag vet inte vad jag gjorde! Losade 300kr (tilt, + dem 250 innan! ) asså jag spela bort 550kr som jag grindat diciplinerat och sketbra i 8h timmar kanske på 0,5 1 kr staksen!. Någon som har någon teori, (filosofi) så att inte detta upprepas! har ca 500kr nu på pokerkontot, det är bara vinstpengar.. någon som spelar svenskaspel 0,5 1 staksen msn isf?, vi kan spela lite tillsammans isf lättare då man inte går på tilt lika lätt för att man vill visa att man är diciplinerad och sånt!

 

Snälla någon som spelar ss. vill ha en spelkamrat! (inget fuskande OBS!) inget sånt.. utan någon som kan kolla efter lite, jag spelar mkt bättre då!

 

Mvh Jesper!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat i två år och whinar efter 17h på SvS??

 

Sätt in din BR från Everest då så att du kan spela seriöst. 200kr är ju ett enda ynka inköp på lägsta nivån. Och vad i hela friden har du på 2.5/5 borden att göra innan du har A: pengar för det, B: lärt dig spelet och tempot på siten.

 

Cluelessrookie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...