oggeking Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Hur mycket snus får man ta med sig till Thailand? Citera
Jennez Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Tar det slut har du alltid: http://www.northerner.com/ Snus inom 24 timmar! Enjoy! Citera
P_kungen Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Hur mycket snus får man ta med sig till Thailand? Tilta mig inte, snusar du?? Trodde att thailand var min chans att kunna sluta.. Citera
oggeking Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2007 Tilta mig inte, snusar du?? Trodde att thailand var min chans att kunna sluta.. Klart jag gör mannen. Och bara så du vet så kan man inte sluta. Citera
Bubbla Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Klart jag gör mannen. Och bara så du vet så kan man inte sluta. Fel. Citera
mattjis Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Fel. du har fel, beror på hur länge man har gjort det, t.ex. som mig själv 3 år har förskt typ 3 ggr , KAN BARA INTE... Citera
Bubbla Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 du har fel, beror på hur länge man har gjort det, t.ex. som mig själv 3 år har förskt typ 3 ggr , KAN BARA INTE... 15 år sen slutade jag. Konsumerade ca 1½ dosa om dagen. Har varit "ren" 5 år nu. Så visst går det. Det är inte lätt. Jag trappade ner och tog ca 1-3 om dagen en tid för att slippa värsta huvudvärken. Turkisk peppar (godis alltså) tryckte jag upp istället. Måste ju ha nåt under läppen. Men efter bara 3 år kanske dom är för stora för dig Suget kommer nog alltid att finnas kvar, men behovet är borta. Citera
Donner Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Tar det slut har du alltid: http://www.northerner.com/ Snus inom 24 timmar! Enjoy! Tänkte bara varna för att beställa snus på internet till Thailand. De flesta sajterna som säljer snus online levererar inte ens hit p.g.a att thailändska tullen beslagtar o slänger paketen titt som tätt. Det är lite lotto om det kommer fram eller inte. Sen kan det mycket väl försvinna i receptionen på hotellen oxå. Personalen snor det o säljer det till turisterna. Citera
Recommended Posts