overmuch Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Ikväll kör bandit 106.3 en liveinspelning med Chris Cornell, så jag sitter och surfar runt och letar efter nåt program att "spela in" det på hårdisken... hittar inget vettigt, kanske nån här har nåt tips? Citera
Freddie Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Screamer Vet inte hur bra det blir och så, men vet iaf att det programmet klarar inspelning. Citera
overmuch Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 Tack!! ska kolla denna. Citera
Jeg123 Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 overmuch, sugen på att dela med dig spelning om du får någon program att funka? Citera
Billgren Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Jag brukar använda ett program som heter WM Recorder, dock minns jag inte var jag fått det ifrån. Men man kan alltid googla. Funkar mycket bra i kvalitet, men det är lite svåranvänt. Det finns även en tidsinställare så den kan spela in automatiskt, vilket är ett stort plus. Citera
nizze Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Poker off topic? Hur funkar det rent juridiskt att spela in från radio? Något jag legat sömnlös och funderat på Citera
Billgren Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Poker off topic? Hur funkar det rent juridiskt att spela in från radio? Något jag legat sömnlös och funderat på Jag är inte helt haj på det heller, men såhär tror jag det ligger till: Man får spela in radio och television för vanligt bruk. Man betalar en skatt på allt inspelningsmaterial typ. kasetter, cd-skivor etc. som går till musikförlag som kompensation. Kasettskatt tror jag det kallas. För ett eller två år sedan införde man även denna skatt på hårddiskar, dvd-skivor, flashminnen och mp3-spelare med flashminne eller hårddisk. Citera
overmuch Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 overmuch, sugen på att dela med dig spelning om du får någon program att funka? Japp inga problem det verkar funka fint. Citera
Jeg123 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Samma spelning går idag klockan 20:00 Citera
overmuch Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2007 På bandit ? Vore fint, minns att jag råkade ut för ett strömavbrott den kvällen.. Citera
Recommended Posts