sturedenstore Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 poker.ses rapportering är ett bra ställe. Klicka här Okej hoodien var också ganska snygg.. men svårt att se på så långt håll =) Tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
77luck Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Sebbe har 98k med avg på 55k med 71 spelare kvar. Han slog ut en kort stack nyligen med fyrtal i J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Tror Sebastian tappat ner till 55k efter det. Betade flera gator med oträffat KQ mot killen som cripplade Ola. Motståndaren hade KK på hand och släppte inte på en livsfarlig bräda. 55k är avg så det är ju ok ändå men kör på morbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Sebbe har 98k med avg på 55k med 71 spelare kvar. Han slog ut en kort stack nyligen med fyrtal i J Cool! Jobba nu ffs! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 QQ vs A5 all in preflop, A på river. Sebbe har 15k nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Det var mot Fredrik Haugen, det sitter fyra svenskar på det bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 Nu bustade Sebbe...vet inte hur dock. Gissar på toptset vs mellanset och så kom det en out för motståndaren. Eller liknande. EPT verkar inte gilla oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Hur stor var potten mellan Haugen och Sebbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 Hur stor var potten mellan Haugen och Sebbe? Sebbe säger att Haugen stoppade in 28.8k tot. så potten var väl på 60k typ. Sebbes KQ bluff mot Surinders KK var ca 85k pot så den var stor som fan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Sebbe säger att Haugen stoppade in 28.8k tot. så potten var väl på 60k typ. Sebbes KQ bluff mot Surinders KK var ca 85k pot så den var stor som fan också. Samma gubbe som jag bluffade i liknande läge (han hade KK då med), 70k pott. Fan att vi ska pissa på honom så mycket marker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Samma gubbe som jag bluffade i liknande läge (han hade KK då med), 70k pott. Fan att vi ska pissa på honom så mycket marker! Surinder ser ju iofs ut som han håller på att dö av rädsla hela tiden så han lockar nog fram lite bluffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Surinder nästintill knockade Friberg också. Set mot set och LirarErik har 6500 kvar, lite drygt två BB. Riktigt synd, Friberg hade kunnat gå långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Kung Surinder! Gillar gubben starkt och hans sköna table-image. Synd bara att han skulle busta alla svenskar:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Även Andreas Krause, från tyska Team Gnuf, åkte ut igår. Jag är inte helt säker, men på hans beskrivning lät det som om det Ola Brandborn som tog nästan hela hans stack. Andreas hade A8 och reraise:ade en av Olas många höjningar. Ola ställde in och Andreas var committad och synade motvilligt. Ola visade upp A2! Efter floppen 833 såg det bra ut, men en runner-runner stege gjorde att Ola dubblade upp medan Andreas blev kraftigt shortstacked... Ola, sluta bråka med Gnuf:arna!!! Och om du tänker ta alla Gnuf:arnas marker, så kan du väl åtminstone se till att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Friberg hade kunnat gå långt. Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Seriöst? MTP att Surinder har 400k+, näst bästa 230ca .. och friberg fick marker kvar efter deras set vs set bland de sista händerna.. så låg friberg top10 innan den handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 MTP att Surinder har 400k+, näst bästa 230ca .. och friberg fick marker kvar efter deras set vs set bland de sista händerna.. så låg friberg top10 innan den handen. Oj, ja då hade han verkligen bra förutsättningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2007 Hemma nu, vaknade precis i tid till Omaha Wcoopen. Vi flög från London direkt på morgonen. Jävligt sugen på mat från Gaucho grill nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Spelade med dig hela dagen morbo och är nyfiken vilken kategori jag tillhörde enligt dig, om du är helt ärlig! Är ganska orutinerad livespelare, men måste ju veta om det är jag som var jättejättefisken Nej jättefisken var den brittiska gubben i mitten. Jag såg dig som en tänkande spelare som verkade ha lite koll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Dag 2: Hamnade på ett intressant bord med Lirarerik, Fredrik Haugen, Stuart Nash, Dave Colclough och senare med bl.a. Surinder Sunar, Ola och Mrdawwe. Dagen började väldigt lugnt, droppade ner till 35k innan jag slog om haugen preflop samt raisade några gånger och tog ner det på floppen. Har riktigt flyt i en hand där en svensk kille jag inte spelat mkt alls med slår upp till 3k på 500-1000/100 från cutoff med 10-11k bakom ungefär, och jag stoppar in från bb med AJs, han synar med AQ. Q hög flopp, turn T river K. Siiiick. Blindsen är 600-1200 när det foldas till Haugen i sb som säger 3200 om jag minns rätt. Väljer att försvara med 75o, vi är båda djupa och vill visa att jag kommer syna med det mesta. Tänkte visa även om jag tvingades folda. Det borde få honom att inte slå upp mkt för han vet att han får svårt att hitta värde mot mig ur position. Floppen kommer K74. Han betar, jag synar. Turn K, ganska bra kort. Är övertygad om att han kan skjuta två gånger tom för han räknar nog med att jag floatar floppen där ofta. Syn igen. River 5, check-check och min hand står mot AJ. Nästa varv ger han mig walk Lite senare höjer Haugen på knappen och jag synar från sb till AJ och vi ser floppen AK4 med två ruter. Jag checksynar. Turn A, check check. River J, jag betar ganska hårt, 70-80% pot kanske. Han steker lite, synar och muckar. Undrar vad han hade där? Som mest hade jag 98k idag, när average var 55k. Två nyckelpotter förstörde allt: Höjer med KQs från cutoff till 4.5k på 8-1600, Surinder Sunar som har mkt mer än mig synar från knappen, och floppen kommer 974, ett flushdrag. Jag betar 7k, han tänker lite som han alltid gör oavsett och synar sen. Turn blankar, och jag vill representera AA/KK/QQ och betar 12k. Han tänker i en minut ungefär innan han synar. River parar 4 tror jag, och jag känner mig helt övertygad om att det är TT eller JJ han har och att han måste släppa för en sista kanon, så jag säger 19k. Han steker i en eeeeevighet och synar sen med KK. Tycker han spelade handen bra, jag hade inte ens med KK i hans range, även om jag fortfarande står fast vid att bluffen är bra spel. Det här var ganska strax efter att han kom till bordet, önskar att jag hade vetat innan att han gillade att slöspela stora händer bara. Nåja, jag hade 55k kvar som var precis average, så än var det ju ingen kris. Fick AA och KK men ingen action, blev omslagen eller blev tvungen att ge upp några potter, sen fick jag QQ utg. Spelade 4.5k och det foldades till Haugen i bb som kollar på sina kort, steker i 5-10 sekunder och sen säger all in för 29k. Jag synar, han visar A5s. Mycket tveksamt spel, men jag klagar såklart inte. Surt att det måste komma A på river bara. Mina sista marker åkte sen till slut in från cutoff med 97s. 15k åkte in på 1k-2k med 200 ante, Stuart Nash synade med JJ från bb och sen var det över. Trist när man hade så bra läge, deppigt att vi aldrig ska få vinna. Såg att det var nån som undrade hur mkt vi hade vunnit, jag tror att på sammanlagt 30 turneringar spelade har vi 1 cash, Ramzi i EPT Warsawa. Molle vann iofs sin Bellagio Cup i Vegas, då spelade han själv men den kanske räknas också. Det är ju helt fånigt dåligt resultat, och det känns ju inte lätt att i princip vem som helst hade kunnat prestera bättre än vad vi hittills har gjort. Däremot vet vi hur extrem variansen kan vara i stora multis, och jag vet att med den talangen vi har i laget kommer det bli riktigt nasty när vi får lite medvind i ryggen till slut. Nu är det dags att blicka framåt, Baden är bara runt hörnet och det är bara att spela sitt allra bästa spel och hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dksthlm Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Best of luck när ni ska spela WCOOP Main, som vanligt ser jag fram emot att logga in imorgon bitti med morgonkaffet i handen och se er i top 25 chiplead Ps. Lycka till ni andra som läser detta som skall spela! Mvh, Team-Dad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Japp, snart kör vi, wcoopen alltså. Vilka är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Japp, snart kör vi, wcoopen alltså. Vilka är med? det finns en railtråd:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dksthlm Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 det finns en railtråd:-D Men vi har en egen lite mer privat, lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HouseLover Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Im playing, danny halsar ocksa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts