RaMz Postad 20 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2007 "Vi orkade inte hänga läpp för det utan gav oss ut på upptäcksfärd i jakt på nåt annat ställe att festa vidare på. Vi kom ingenvart..." Låter som att du drog hem innan vi hittade grektjejerna som bjöd med oss på deras polares födelsedagsfest kl halv 5 och innan vi letade upp Nikos dansöstjej *host* som ville jobba efterfest på hotellet.... Citera
pju751 Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Riktigt grymt att Gus vann alltså! Skön hand att få reraise på efter den floppen... Hur funkar det om man vill se final table live på en turnering som denna? Hade ni som deltagit i Main Event någon chans att ta er i in och i närheten av borden på slutet eller är det presspass och grejer som gäller? Och när och var går Aussie Millions på TV? Citera
goofy_pinko Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 ser bra ut de hära, hur länge ska ni vara ute och resa? Citera
dksthlm Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Riktigt grymt att Gus vann alltså! Skön hand att få reraise på efter den floppen... Hur funkar det om man vill se final table live på en turnering som denna? Hade ni som deltagit i Main Event någon chans att ta er i in och i närheten av borden på slutet eller är det presspass och grejer som gäller? Och när och var går Aussie Millions på TV? Gus är alltid kung, så skönt att slippa se ngn Internetkvalare vinna som vanligt! Det är lite olika hur det fungerar på olika tävlingar, på WPT:erna så är det som att titta på vilken idrottsfinal som helst men här var det mer en stängd TV-studio där vissa inbjudna samt presspartners ex Pokerwire.com fick vara med under TV-sändning. Att titta på poker (om man nu förstås inte känner ngn som spelar i finalen) är lite som att se målarfärg torka. Det är ju "hålkorten" man vi se för att få lite action Att programmet kommer till Sverige är inte så troligt men folk brukar ju kunna få tag på allt som sänds via Torrentsiter etc. Citera
pju751 Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Att titta på poker (om man nu förstås inte känner ngn som spelar i finalen) är lite som att se målarfärg torka. Det är ju "hålkorten" man vi se för att få lite action Jo det är ju klart men brukar inte hålkortskamerorna köra ut footage live till publiken? Verkar ju sjukt meningslöst att ha livepublik på ett FT i annat fall. Men det kanske bara är oseriösa tv-shower som låter publiken ha chansen att sitta och förstöra spelet? Citera
jaroiten Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Jo det är ju klart men brukar inte hålkortskamerorna köra ut footage live till publiken? Verkar ju sjukt meningslöst att ha livepublik på ett FT i annat fall. Men det kanske bara är oseriösa tv-shower som låter publiken ha chansen att sitta och förstöra spelet? Hur tänker du? Citera
pju751 Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Hur tänker du?Beror på vad du menar.. Har aldrig varit på ett stort event men man kan ju tänka sig att det inte är så lyckat att låta ett par hundra åskådare ropa "YEAH, Rockets baby!" rätt ut när Gus lyfter upp AA på FT när det står 1,5 MAUSD på spel. Kanske finns smarta grepp för att undvika det problemet men jag tänker att det antagligen inte visas hålkort live från kamerorna just därför och att det därmed blir rätt segt att vara på plats och försöka gissa sig till vad som händer. De gånger man råkat se oseriös TV som Celeb Poker Showdown så både känns det och låter som om publiken ser allt. Citera
Plimpton Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Beror på vad du menar.. Har aldrig varit på ett stort event men man kan ju tänka sig att det inte är så lyckat att låta ett par hundra åskådare ropa "YEAH, Rockets baby!" rätt ut när Gus lyfter upp AA på FT när det står 1,5 MAUSD på spel. Kanske finns smarta grepp för att undvika det problemet men jag tänker att det antagligen inte visas hålkort live från kamerorna just därför och att det därmed blir rätt segt att vara på plats och försöka gissa sig till vad som händer. De gånger man råkat se oseriös TV som Celeb Poker Showdown så både känns det och låter som om publiken ser allt. Alltså, menar du allvar... Det säger väll sig själv att inte publiken kan se spelarnas kort:shock: Citera
RaMz Postad 21 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2007 På flygplatsen i Singapore nu efter ett snabbt 7 timmars flyg. Nu ska vi se vem som kan busta mest online tills nästa flyg går om 2h. vi kommer fram någon gång på måndag morgon Citera
RaMz Postad 21 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2007 Hittade 230 bucks på FTP och tänkte grinda lite a la Shahin-style. Börja med en 215 Hu SnG som jag vann utan problem såklart Snabbt vidare till 3-6 Omaha när jag snabbt busta Mark Vos och Joe Beevers upp till 900 bucks. Ser nån fish StoneEdge sitta och vänta på 10-20 Hu texas. Syna nåra omslag med 58s och floppade normale 2 par typ varje gång, några snabba valuebets senare så var han bustad och Ramz hade 8k på kontot. Dom verkar ha fixat ip't här i Singapore nu så d kommer lite bättre kort. Vågar inte spela mer nu, vann för snabbt, hitta 5k plus på party också. En gång i livet! Shahin jag vill inte höra några brags från dig om att du gjort bättre, låt mig få njuta av det här nåra timmar Citera
Shahin86 Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Noooormal?! Hur fan kan man sluta på rushen? Det är från 200 till 9k som är den svåra biten, sen går det bara uppåt! (= Citera
Tiltkorven Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Tack för chill dagbok om första resan. Synd det inte blev nåt klonk för er, gg hur som heeellzt Citera
RaMz Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2007 Noooormal?! Hur fan kan man sluta på rushen? Det är från 200 till 9k som är den svåra biten, sen går det bara uppåt! (= I know men dom ropade mitt namn i högtalarna så va tvungen att springa till gaten. Hemma nu i alla fall, går rykten om att sylt-simon har ätit min lasagne och rånat min myntsamling Citera
Wiseguy Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 går rykten om att sylt-simon har ätit min lasagne och rånat min myntsamling Ledtråd: Sök i ett visst flipperspel och ni skall finna. Kolla gärna även upp ryktena om att Sylt inatt hunnit med att muta till sig sista låten på Rock-karaoken på Anchor, vält en barhylla och därmed badat i 5 spritsorter bokstavligt talat, samt åkt vilse i en taxi. Om inte annat så för att få skratta lite Citera
RaMz Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2007 LOL Wiseguy! Måste fan reda ut halsduksproblemet också, vad är det senaste? Var den helt borta eller hade syltis bara skadat den lite. Dessa frågar grinar mig i ansiktet dagligen, oh min älskade MQ-Halsduk! Citera
goofy_pinko Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 kommer ni sumera hela resan ni har gjort när ni är hemma? Citera
RaMz Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2007 kommer ni sumera hela resan ni har gjort när ni är hemma? Jag tror det räcker med att skriva om allt vi gör medans vi är ute och reser, orka läsa om allt igen? Fast om du menar att det är mycket att läsa, vilket jag kan förstå för jag är också sjukt lat, så kan du Pma mig så kan jag beskriva varje stad vi besökt med 3 ord för din skull, dock ej gratis. Citera
goofy_pinko Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Jag tror det räcker med att skriva om allt vi gör medans vi är ute och reser, orka läsa om allt igen? Fast om du menar att det är mycket att läsa, vilket jag kan förstå för jag är också sjukt lat, så kan du Pma mig så kan jag beskriva varje stad vi besökt med 3 ord för din skull, dock ej gratis. hihi Citera
jackbalsam Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Varför kallas killen Sylt-Simon? Citera
Shahin86 Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Han äter mycket sylt och därför är han väldigt tjock. Primära anledningen till varför han inte är med i teamet, Gnuf ville inte betala för TVÅ flygbiljetter varje resa. (= Citera
Che Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 han är lite sliskig på ett fint sätt Citera
jackbalsam Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Han äter mycket sylt och därför är han väldigt tjock. Primära anledningen till varför han inte är med i teamet, Gnuf ville inte betala för TVÅ flygbiljetter varje resa. (= Då måste han ätit en hel del sylt sedan jag spelade mot honom senast. Tjock kan man ju knappast anklaga honom för att vara. Citera
eurythmech Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Då måste han ätit en hel del sylt sedan jag spelade mot honom senast. Tjock kan man ju knappast anklaga honom för att vara. Fett hår? Citera
Goose_strike Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Vad ar ert nasta resmal? Citera
Recommended Posts