gizzze Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Hellraiser är Jani Sointula om jag inte minns helt fel. En rätt bra spelare. Citera
RaMz Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2007 jag fick par 2 ggr, det kostade mig. Fiskarna har alltid bättre par av nån anledning. Vart nyss grimstarrad av mazak också efter att han svarat ja på frågan "all in dark?" Citera
RaMz Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2007 Normale 11k all in AK vs mazaks AQ, synd att han fick triss, kanske inte så oväntat iofs. GL HF till er andra som är kvar... Citera
dksthlm Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Sjukaste finalbordet nu med: Promotion Crippoli Want7AK sirbear Telefonkiosk Gurre Gambler21 OBJ-DK Vår Svenske hjälpte Bosse-Legato åkte precis, mkt bra bluff men fick syn av "Want7AK" Gå in och raila, mkt mkt bra spel just nu Citera
IslandAce Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Och kan ni omöjligen raila nu så miströsta inte - finalbordet screencappas (till största delen) och lär postas på diverse lämpliga siter - for your viewing pleasures! Citera
pisak84 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Gambler21, Tomas Wahlroos , Hellraiser vid mitt bord bla vad heter wahlroos där? Citera
dksthlm Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 vad heter wahlroos där? HelpJuha, kanske årets nick Citera
pisak84 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 hehe ok... inte sett han på höga cashborden då iaf trogen prima railare som man är.. Citera
RaMz Postad 21 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2007 Jag är så saaatans tiltad va Citera
Mikka Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Jag lägger också en rapport efter önskemål. Vaknade upp i morse på Bellagio och loggade in på msn. Daniel påminner mig om att gnufs turnering börjar om 1.5 timme. Aj då, jag som hade bokat tid för klippning. Den lyckas jag flytta, och så börjar då cirkusen med deposit. Efter mycket krångel är det ändå för sent att regga sig när vi väl lyckats dumpa pengar på mitt konto. Jag följer lite slött Mafews (under nicket Promotion) som jag har tipsat om turneringen. Han får ganska fort ihop 37k, en av de större stackarna just då. Efter ett par timmar drar han till gymmet och dumpar turneringen i mitt knä. Det är rätt jobbigt att ta över nån annans turnering, jag vill ju inte klanta bort hans marker! Särskilt som han fick en bra start. Jag vinner några mindre potter och hamnar också i några jobbiga situationer. AK i cutoff, knappen raisar mig, floppen kommer KQx med ett färgdrag... jag börjar må lite illa. AK och AQ utg känns som en mardröm. Jag kan trots allt inte låta bli att stjäla, och det börjar flyta rätt så bra. Nån ställer i cutoff med A2, jag synar med AK och vinner! (Enda gången det händer mig är uppenbarligen när jag spelar för nån annan ) Efter det bustar jag iremmats AA med 87s och nu börjar det se riktigt bra ut... jag är chipleader, men var tusan har Mafews tagit vägen? Min nya tid hos frisören närmar sig. Nu börjar folk undra vem den mystiske Promotion är också. Äntligen dyker Mafews upp på msn igen och undrar hur det går. Han blir glad när han får höra att han är chipleader på finalbordet. Det här har börjat kännas som "min" turnering, och det är lite tråkigt att lämna över den till honom igen. Han frågar om jag vill slutföra den, all heder åt honom! Men det är hans turnering och jag är honom redan skyldig, så jag säger nej. Vi hjälps åt, han lovar mig hälften av prispengarna och vem har egentligen tid att klippa sig? HU med crippoli, han vill att jag ska spela eftersom han aldrig vunnit mot mig hu... jag låter honom dock fortsätta, skulle känna mig så dum om jag förlorade åt nån annan. Det händer inte så mycket, båda har stora stackar och spelar tight. Vi har lite olika åsikter om hur man spelar hu. Andra gången Mafews re-raisar utan en hand preflop hittar crippoli KK, Mafews bettar floppen Q72 med färgdraget och är commitad att syna när crippoli ställer. Draget går inte in och det blir en andraplats. Grattis till segern i ett bra startfält, Crippoli! Turneringen var riktigt bra upplagd och möjliggjorde spel hela vägen, jag kommer säkert att vara med i nästa. Men nu blir det uppvärmning i nån av Bellagioturneringarna till helgen och sen går flyget till EPT i Monte Carlo! Vi ses där. Citera
dksthlm Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 hehe ok... inte sett han på höga cashborden då iaf trogen prima railare som man är.. Som sagt, nytt nick sen igår... Citera
dksthlm Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Jag lägger också en rapport efter önskemål. Vaknade upp i morse på Bellagio och loggade in på msn. Daniel påminner mig om att gnufs turnering börjar om 1.5 timme. Aj då, jag som hade bokat tid för klippning. Den lyckas jag flytta, och så börjar då cirkusen med deposit. Efter mycket krångel är det ändå för sent att regga sig när vi väl lyckats dumpa pengar på mitt konto. Jag följer lite slött Mafews (under nicket Promotion) som jag har tipsat om turneringen. Han får ganska fort ihop 37k, en av de större stackarna just då. Efter ett par timmar drar han till gymmet och dumpar turneringen i mitt knä. Det är rätt jobbigt att ta över nån annans turnering, jag vill ju inte klanta bort hans marker! Särskilt som han fick en bra start. Jag vinner några mindre potter och hamnar också i några jobbiga situationer. AK i cutoff, knappen raisar mig, floppen kommer KQx med ett färgdrag... jag börjar må lite illa. AK och AQ utg känns som en mardröm. Jag kan trots allt inte låta bli att stjäla, och det börjar flyta rätt så bra. Nån ställer i cutoff med A2, jag synar med AK och vinner! (Enda gången det händer mig är uppenbarligen när jag spelar för nån annan ) Efter det bustar jag iremmats AA med 87s och nu börjar det se riktigt bra ut... jag är chipleader, men var tusan har Mafews tagit vägen? Min nya tid hos frisören närmar sig. Nu börjar folk undra vem den mystiske Promotion är också. Äntligen dyker Mafews upp på msn igen och undrar hur det går. Han blir glad när han får höra att han är chipleader på finalbordet. Det här har börjat kännas som "min" turnering, och det är lite tråkigt att lämna över den till honom igen. Han frågar om jag vill slutföra den, all heder åt honom! Men det är hans turnering och jag är honom redan skyldig, så jag säger nej. Vi hjälps åt, han lovar mig hälften av prispengarna och vem har egentligen tid att klippa sig? HU med crippoli, han vill att jag ska spela eftersom han aldrig vunnit mot mig hu... jag låter honom dock fortsätta, skulle känna mig så dum om jag förlorade åt nån annan. Det händer inte så mycket, båda har stora stackar och spelar tight. Vi har lite olika åsikter om hur man spelar hu. Andra gången Mafews re-raisar utan en hand preflop hittar crippoli KK, Mafews bettar floppen Q72 med färgdraget och är commitad att syna när crippoli ställer. Draget går inte in och det blir en andraplats. Grattis till segern i ett bra startfält, Crippoli! Turneringen var riktigt bra upplagd och möjliggjorde spel hela vägen, jag kommer säkert att vara med i nästa. Men nu blir det uppvärmning i nån av Bellagioturneringarna till helgen och sen går flyget till EPT i Monte Carlo! Vi ses där. Sjukt bra skriven rapport + MKT bra spelat! Vi ses i Monte Carlo Citera
dksthlm Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Klockan 1 i natt så avgjordes en het HU-duell mellan "Crippoli" (John Persson, legend från Köping) och "Promotion" (Rory Mathews, duktig Skotte. Mest känd som nicket "Mafews"). Jag kommer inte gå in på ngr händer då vi kommer sända en "replay" av hela finalbordet inom mkt snar framtid. Sjukt bra+mkt spel då det var djupstackat hela vägen igenom. Jag/ngn från Gnuf lägger upp en notis här så fort den finns till visning i en mediaspelare nära dig... Här är deltagarlistan, prispengarna+placeringen för den presigefyllda turneringen: Crippoli $25 250 Promotion $15 400 sirbear $10 600 Telefonkiosk $2250 Want7AK $2000 Gurre84 gambler21 OBJ-DK Legato cliftong iremmats jorrytch LittleMolly (Jonas Molander, TG) SuperMazak NakedFishs LitenFisk (Raymi Sanchez Thörn, TG) Morbo_Bluffs (Sebastian Riviere, TG) HelpJuha NitemarE Flygmaskin (Albert Ahlshamn, Team SimbaPoker) RaMz123 (Ramzi Jelassi, sämst i TG ) Spider_J jimmy_dif a1b2 zangbezan24 Chrille_swe Hellraiser Bakom dessa nick's döljer sig bl a Thomas Whalroos, Maths Rham (den numera korrekta stavningen, Team Martinspoker), Bo Sehlstedt (Team CoP), Anders Henriksson (Team CoP), Gusten Sjöberg (Team CoP), Noah Boeken (Team PokerStars), Jani Sointula, Mark Teltscher, Mats Ihremark = TUNGT STARTFÄLT Ps. Frågan är bara hur inte ngn ur Team Gnuf (TG) komma topp 3? Kanske för att vara snäll mot sina gäster, vad vet jag... Snart är det som sagt dags för Monte Carlo EPT Final, dvs den turren Team Gnuf har sparat sig till att vinna! Vi hörs å ses snart... Citera
Bojen Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 vem är nitemare? Är inte det Ståhle? Citera
dksthlm Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Är inte det Ståhle? Det stämmer mkt bra! Citera
RaMz Postad 21 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2007 I got lots of pictures in my head, you better not turn off the projector! Maybe I.... oohh get me on fire, could take your picture. You could get one too.... But keep me on dont switch me off! Så sjukt grym låt. Citera
Litenfisk Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Urk, fick för många semihänder som alla blev fel. Läckte chips i varje pot, 88 fick jag 6 gånger typ första 1.5 timmen ich QQ ocj JJ ett par gånger var med. AQ , KQ suit i late pos. Riggat var det! Sparar rushen till Monte Carlo. Citera
MolleB Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Så sjukt att hela TeamGnuf sparar turen till monte carlo.... fattar inte alla kan ju inte vinna? Btw jag spelar Nordic Masters imorn och är riktigt laddad nu... Kommer skriva en blog imorn (förhoppningsvis om hur jag blev chipleader) Nu får det fan ta och stååååå!! Citera
Morbo Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Mm, spelar nordic masters dag 1b på fredag, full rapport utlovas. Citera
RaMz Postad 22 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2007 Jag tror jag ska försöka raisa minst 40% av mina händer preflop....vad tror ni om den planen. Man borde ju kunna få blindsen några gånger i alla fall? Citera
Recommended Posts