Memory Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Postad 11 April , 2007 En rolig grej är att jag hittade $500 på bonus-kontot på Everest som jag hade glömt bort. Bonus($450): 4741/8500sp Bonus($50): $0/$50 Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 En tråkig grej är att jag fortfarande inte har fått min $5000 bonus från Expekt, har väntat i 5dygn nu. Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Hur gör vi på river? fi är 19/16 på 115h Seat 1: sebnardo ($174.50)Seat 2: wernermunk ($221.30) Seat 3: Fubbo ($252.00) Seat 4: Valo ($219.45) Seat 5: Gtome ($209.30) Seat 6: east1999 ($22.30) Fubbo posts the small blind of $1.00 Valo posts the big blind of $2.00 The button is in seat #2 *** HOLE CARDS *** Dealt to FubboJack of Hearts Gtome folds east1999 folds sebnardo folds wernermunk folds Fubbo raises to $8.00 Valo raises to $24.00 Fubbo calls $16.00 *** FLOP *** Fubbo checks Valo bets $30.00 Fubbo calls $30.00 *** TURN *** Fubbo checks Valo checks *** RIVER *** Fubbo checks Valo bets $40.00 Fubbo ??? Citera
jojje2k Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Har du testat att skicka mail till pokerbonus@expekt.com och inkludera ditt pokeralias, och vilka datum du spelade? Tror det var det som gjorde att jag fick min bonus Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Har du testat att skicka mail till pokerbonus@expekt.com och inkludera ditt pokeralias, och vilka datum du spelade? Tror det var det som gjorde att jag fick min bonus Tack för tippset, men fick det här svaret idag. Hej Stefan,Tack för ditt e-mail. Som du säkert förstår så hör många kunder av sig av samma anledning. Jag har personligen kontrollerat att ditt anspråk ligger i topp på nästa bonusutbetalning. Vi ber om ursäkt för dröjsmålet. Vi ber om ditt tålamod till vi får möjlighet till att kontrollera ditt anspråk. Med vänliga hälsningar Anna Johansson Poker Support Expekt.com Ltd. Har jag inte fått pengarna i morn får jag dra iväg ett mail till den där adressen. Citera
jojje2k Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Jag hade väntat 100 timmar sen skicka jag till den adressen och då tog det max 5 timmar innan jag fick den Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Spelade allmänt slaskigt och omotiverat ikväll. -$22,4 Bonus($450):5030/8500sp Kvällens roligaste hand. Seat 2: wernermunk ($205.70)Seat 3: Fubbo ($203.00) Seat 4: Valo ($297.45) Seat 5: Gtome ($207.30) Seat 6: east1999 ($35.85) Gtome posts the small blind of $1.00 east1999 posts the big blind of $2.00 The button is in seat #4 *** HOLE CARDS *** Dealt to FubboKing of Hearts wernermunk raises to $7.00 Fubbo raises to $24.00 Valo folds Gtome folds east1999 folds wernermunk calls $17.00 *** FLOP *** wernermunk checks Fubbo bets $39.00 wernermunk folds, shows Uncalled bet of $39.00 returned to Fubbo *** SUMMARY *** Board: ] Fubbo collects $49.00 Citera
sorkenkk Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Hur gör vi på river? fi är 19/16 på 115h Det känns som AQ eller AK här. Annars spelar han ett set ruggigt bra :]. Sen är det blindskrig med. Vi måste leda 37% av gångerna för att det ska vara rätt att syna här och det tror jag att vi gör. Syn! Edit: Ang. Expektbonusen. Polarn fick sin idag efter att ha väntat sen förra onsdan. Tjata på supporten verkade funka för honom... Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Det känns som AQ eller AK här. Annars spelar han ett set ruggigt bra :]. Sen är det blindskrig med. Vi måste leda 37% av gångerna för att det ska vara rätt att syna här och det tror jag att vi gör. Syn! Edit: Ang. Expektbonusen. Polarn fick sin idag efter att ha väntat sen förra onsdan. Tjata på supporten verkade funka för honom... Tack för en fin analys. Seat 1: sebnardo ($174.50) Seat 2: wernermunk ($221.30) Seat 3: Fubbo ($252.00) Seat 4: Valo ($219.45) Seat 5: Gtome ($209.30) Seat 6: east1999 ($22.30) Fubbo posts the small blind of $1.00 Valo posts the big blind of $2.00 The button is in seat #2 *** HOLE CARDS *** Dealt to FubboJack of Hearts Gtome folds east1999 folds sebnardo folds wernermunk folds Fubbo raises to $8.00 Valo raises to $24.00 Fubbo calls $16.00 *** FLOP *** Fubbo checks Valo bets $30.00 Fubbo calls $30.00 *** TURN *** Fubbo checks Valo checks *** RIVER *** Fubbo checks Valo bets $40.00 Fubbo calls $40.00 *** SHOW DOWN *** Valo shows Fubbo mucks *** SUMMARY *** Board: Valo collects $185.00 Citera
SpeedBooster Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Spelade allmänt slaskigt och omotiverat ikväll.-$22,4 Bonus($450):5030/8500sp Kvällens roligaste hand. OMG finns det weaktightare spelare än mig? Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 OMG finns det weaktightare spelare än mig? Jupp, han hade 4% PFraise, visste inte ens om jag skulle betta floppen. Nästa hand han spelade efter floppen(typ 30händer senare) hade han floppat en stege. Citera
bpc009 Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Vad är det för HH converter? Jag gillar den Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Vad är det för HH converter? Jag gillar den Kopierat från PT Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Jag hade väntat 100 timmar sen skicka jag till den adressen och då tog det max 5 timmar innan jag fick den Ahh, drog i väg ett mail dit ändå då det visst var fler som hade fått svaret. "Jag har personligen kontrollerat att ditt anspråk ligger i topp på nästa bonusutbetalning. " Hatar förskrivna mail... Citera
sorkenkk Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Hmm, ja AA bör jag haft med i beräkningarna fan . Men tycker ändå det känns som en rätt given syn. Går in lite djupare i analysen och kollar på alla möjliga händer han kan ha. KK hade han aldrig spelat så där. TT hade han aldrig spelat så där. QQ hade han förmodligen checkat rivern med för du checkar nog bakom ofta själv när du inte har så mycket till hand. Men visst, han kan beta den ibland. AK kan jag förstå om han tar den linjen med. Det händer faktiskt att jag gördet rätt ofta själv. JJ ska betala en liten bet till där tycker man. AQ och lägre pocketpar som du slår är väldigt möjligt att han spelar så med. Plus alla skräphänder utan träff. Även ifall det känns lite väl vekt. Men har sett dom göra så allt för ofta och har spelat så ofta själv med dom händerna. Just därför bör du ta synen här då oddsen väger upp för det. Säger bara allt detta för att du ska förstå att det inte är ett dåligt spel du gör. Vore kul om någon mer kunde lägga en kommentar om det. Gärna någon som är van vid att spela lite högre. =) Citera
benknackan Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 beroende på read på fi lägger jag JJ på floppen där eller tar samma linje som du gjort i handen Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Hmm, ja AA bör jag haft med i beräkningarna fan . Men tycker ändå det känns som en rätt given syn. Går in lite djupare i analysen och kollar på alla möjliga händer han kan ha. KK hade han aldrig spelat så där. TT hade han aldrig spelat så där. QQ hade han förmodligen checkat rivern med för du checkar nog bakom ofta själv när du inte har så mycket till hand. Men visst, han kan beta den ibland. AK kan jag förstå om han tar den linjen med. Det händer faktiskt att jag gördet rätt ofta själv. JJ ska betala en liten bet till där tycker man. AQ och lägre pocketpar som du slår är väldigt möjligt att han spelar så med. Plus alla skräphänder utan träff. Även ifall det känns lite väl vekt. Men har sett dom göra så allt för ofta och har spelat så ofta själv med dom händerna. Just därför bör du ta synen här då oddsen väger upp för det. Säger bara allt detta för att du ska förstå att det inte är ett dåligt spel du gör. Vore kul om någon mer kunde lägga en kommentar om det. Gärna någon som är van vid att spela lite högre. =) Tack för en ännu finare analys, är själv ruskigt dålig på att komentera andras händer men det beror främst på att jag är en fisk och gör mer skada än nytta. Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Kan väl kasta upp en hand som inte är riktigt standard, brukar oftast folda preflopp, eller spela för setvärde. Går det att representera ett ess när man checkar floppen? är rätt säker på att fi har QQ lr JJ. Seat 1: sebnardo ($179.50)Seat 2: wernermunk ($226.50) Seat 3: Fubbo ($198.00) Seat 4: Valo ($217.70) Seat 5: Gtome ($263.30) Seat 6: east1999 ($17.80) sebnardo posts the small blind of $1.00 wernermunk posts the big blind of $2.00 The button is in seat #6 *** HOLE CARDS *** Dealt to Fubbo10 of Hearts Fubbo raises to $7.00 Valo folds Gtome raises to $24.00 east1999 folds sebnardo folds wernermunk folds Fubbo calls $17.00 *** FLOP *** Fubbo checks Gtome checks *** TURN *** Fubbo bets $29.00 Gtome calls $29.00 *** RIVER *** Fubbo bets $82.00 Gtome folds Uncalled bet of $82.00 returned to Fubbo *** SHOW DOWN *** Fubbo mucks *** SUMMARY *** Board: Fubbo collects $106.00 Citera
sorkenkk Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Kan väl kasta upp en hand som inte är riktigt standard, brukar oftast folda preflopp, eller spela för setvärde.Går det att representera ett ess när man checkar floppen? är rätt säker på att fi har QQ lr JJ. Tycker det är sjukt spel för att vara Everest om han har QQ/JJ. Men bra spelat. Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Tycker det är sjukt spel för att vara Everest om han har QQ/JJ. Men bra spelat. Jasså? vad tippar du på att han har? edit: han är 23/14 har inte sett att han har trebettat pre förut. Citera
sorkenkk Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Jasså? vad tippar du på att han har? edit: har är 23/14 har inte sett att han har trebettat pre förut. Är inte van vid att dom lägger QQ/JJ där då jag har gjort det spelet själv lite väl ofta. Har lite lös image kanske . Men har o andra sidan svårt o sätta honom på nå annat här heller. Citera
gularn Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Misstänkte att det var du som var MemoryOnTheEdge, såg namnet i expekttråden så ville bara kolla. Lirade några händer mot dig på expekt (nickar LegendOnTilt) och har för mig att du va lite oskön å reraisa och syna och skit när jag skulle stjäla. Nåt lär du gjort iaf för jag kommer ihåg ditt namn Jag har inte heller fått nån bonus, claimade den 5:e... oskönt värre. Får fasen en känsla av att man inte skulle stannat direkt när man passerade 100k sträcket men det lär väl lösa sig. Lycka till med spelet iaf! Citera
Memory Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Misstänkte att det var du som var MemoryOnTheEdge, såg namnet i expekttråden så ville bara kolla. Lirade några händer mot dig på expekt (nickar LegendOnTilt) och har för mig att du va lite oskön å reraisa och syna och skit när jag skulle stjäla. Nåt lär du gjort iaf för jag kommer ihåg ditt namn Jag har inte heller fått nån bonus, claimade den 5:e... oskönt värre. Får fasen en känsla av att man inte skulle stannat direkt när man passerade 100k sträcket men det lär väl lösa sig. Lycka till med spelet iaf! Hehe, du kommer antagligen ihåg mig för att jag var kass... Har för mig att jag försökte få dig att tiltbluffa en kväll då jag alltid fick fina kort när du höjde pre, tror dock inte du föll för det. Kollade i PT och såg att jag är +$19 mot dig. Vart brukar du spela annars? Lycka till själv! Citera
gularn Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Lirar en hel del 1/2 på Nordicbet nu när de har deras bigbangbonus (nickar jacke83) men sen hoppar jag runt en del. Kommer nog fortsätta lira lite Expekt också, tycker 8-manna är hur skönt som helst. Jag kollade din dagbok, du verkar klättra riktigt snabbt i nivå! Jag ska också försöka ta mig till 2/4 och lira stabilt där innan sommarn e slut men sen vet man aldrig hur det går. Jag har problemet att jag byter spelstil 2 ggr i månaden (typ FR till SH, passiv till agg. osv.) vilket ställer till en massa skit för mig men nu ska försöka hålla mig kvar som jag spelar för stunden. Har också haft problemet att jag lirat för mekaniskt men har blivit betydligt bättre senaste månaderna att lira mer eftertänksamt och anpassa spelet mer. Har du också upplevt att du kollar mailen extremt ofta nu förresten, jag börjar bli cp kan inte bonushelvetet komma snart Citera
Memory Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Postad 13 April , 2007 Äntligen kom mina $5000. Tack Expekt för en underbar bonus!!! :h: Citera
Recommended Posts