Gå till innehåll

Sveriges otrevligaste spelare


TheAnalyst

Recommended Posts

Det låter som att det är dags att eury får en egen fan-tråd! Kanske kan vi lotta ut en dejt med denna bachelor? Behöver du en manager eury, så finns jag här.

 

:heart:

 

Jo, personkulten kring min person växer rent av tumörartat. Jag kan tänka mig att det inom en överskådlig framtid blir ett heltidsgöra att sortera ut beundrare från psykopater som vill mig illa och gold diggers (rofl)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter som att det är dags att eury får en egen fan-tråd! Kanske kan vi lotta ut en dejt med denna bachelor? Behöver du en manager eury, så finns jag här.

 

Syftar du på mig pga att jag säger emot någon som hoppar på honom? Det kan ju bara betyda att jag är ett fan isf... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men Klyka... jag tramsar ju bara. Förlåt. Jag tänkte bara att vi alla skulle förenas en stund kring vår kärlek för eurythmech, men det vara bara eury som hakade på det. Massa :heart:

 

För att kommentera topic så är jag efter två sidor inte mer upplyst än innan, å andra sidan har jag verkligen jättedålig koll på pokerskvallret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hyfsat off nu...för att svara på den ursprungliga frågan; har svårt att tro (även fast jag vet att dom killarna inte direkt skickar julkort till varandra..) det är Fuat han menar, visst kan han bli lite irriterad och sur emellanåt men knappast i den division Ken åsyftar.

Rätt säker på vem han syftar på men har ingen större lust att namedroppa folk här då jag inte är 100% men killen är ( om jag nu har rätt) en väldigt känd onlinespelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja killar, nu känns ni lite mindre edgy och lite mer vänliga. Case closed?

 

En sista sak: eventuella kärleksförklaringar till eurythmech eller ansökningar om att få bli den lyckliga att gå på dejt med honom går via pm till hans manager (undertecknad). Enligt önskemål från eury kommer personer med stabilt psyke och god ekonomi att ges företräde. Sökande kan komma att behöva genomgå personlighetstest. Vi ser också gärna kvinnliga sökande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja killar, nu känns ni lite mindre edgy och lite mer vänliga. Case closed?

 

En sista sak: eventuella kärleksförklaringar till eurythmech eller ansökningar om att få bli den lyckliga att gå på dejt med honom går via pm till hans manager (undertecknad). Enligt önskemål från eury kommer personer med stabilt psyke och god ekonomi att ges företräde. Sökande kan komma att behöva genomgå personlighetstest. Vi ser också gärna kvinnliga sökande.

Nu börjar kvoteringen gå för långt!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...