Gå till innehåll

Allt om pokerdrömmar!


Swede

Recommended Posts

Inatt hade jag en massa konstiga drommar.

 

Forst fick jag QQ vid ett no limit bord. Raisar stort, far 2 syn. Flopp QQ7

 

Jag bettar stort, en kille gar all in, den andra synar. Jag forsoker ga all in, men datorjaveln har hangt sig, och jag blir foldad.

 

turn A

 

river 7

 

de bada sitter pa JJ resp 77

 

det var en stor pott, och jag hade tripplat. Jag var bade arg o ledsen och svor att jag skulle aldrig spela online igen.

 

 

 

sen ar det en ny drom och jag spelar Heads Up tourney mot Ector (live, ej online) Vilket ar konstigt eftersom jag har aldrig spelat mot Ector, har aldrig traffat killen. antar att PF.nu's besatthet av Ector har smittat av sig pa mig nu ocksa.

 

I vilket fall som helst sa hade jag 2/3 av chipsen nar vackarklockan ringde. Antar att jag hade forlorat anda, vi vet ju alla vad Ector kan gora med en liten stack ;-)

 

* RP, grattis till Allt om-tråden :) - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den bisarraste pokerdröm jag haft:

 

Jag satt och spelade live på något rökigt och konjaksindränkt maffiaställe, stirrade ner på AA och tänkte "Guld, nu jävlar ska jag ta hem den här potten". Floppen kommer AXY rainbow och inga stegmöjligheter än. Konstigt nog mötte jag stort motstånd redan på floppen från en annan som jag hamnar all in mot vid turn eftersom jag vet att jag har nötterna. Vid showdown vänder han upp AA med ett riktigt psycho-grin på läpparna. "Vafan e det nu då?!" tänker jag och vänder upp mina kort varpå rummet börjar snurra och jag faller till golvet - korten jag vänt upp är inte AA utan......*Å*A.

 

Allting i riktigt svettigt feberdröm-manér; givetvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vitae, den där har jag gjort live. Jag var helt säker på att jag hade AA i en turnering och skulle kasta upp dom lite häftigt. Tyvärr visade det sig att jag hade A4 och var uppe mot KK eller QQ, kommer inte riktigt ihåg, men som tur är kommer rivern med "mitt ess" och jag vinner. Alla i lokalen stirrade på mig kändes det som. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hände på riktigt för nån vecka sedan: Efter ett hårt pass framför skärmen reste jag mig upp och gick mot dörren, jag såg mina smutsiga kalsonger ligga på sängen, stannade upp och efter 1 sek tänkte jag "fold" och går vidare.

 

Kanske spelat lite mycket... :shock::D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe. När jag precis börjat spela hade jag feber en kväll, och drömde om och om igen om samma situation:

 

Jag har Ax (tror jag var AJ) och träffar A på floppen, bettar ut och får syn. Min motståndare har JJ, och när turnen kommer J är alltså det febriga situationen frågan hur jag ska komma loss från handen utan att förlora stacken :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

drommarna fortsatter.

 

Inatt dromde jag att jag sag alla andras halkort pa 24h.

 

Jag gjorde sadana otroliga spel att folket pa bordet blev galna och svor i chatten och skrek at mig.

 

det basta var nar jag limpade in med 72 off och sag att en kille hade AA, floppen kommer 77k, jag gar all in, han synar. hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att ni ska skärna ner på drogerna så drömmer ni nog snart bara om AA som aldrig knäcks!

 

Jag fick häromsistens uppleva några sekunder av sann mördröm när min trådlösa mus lägger av när jag lirar två st sit&go och det börjar hetta till... Räddningen blev att jag efter en halv evighet hittade en gammal hederlig trådförsedd mus, men jobbigt va det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hände på riktigt för nån vecka sedan: Efter ett hårt pass framför skärmen reste jag mig upp och gick mot dörren, jag såg mina smutsiga kalsonger ligga på sängen, stannade upp och efter 1 sek tänkte jag "fold" och går vidare.

 

Kanske spelat lite mycket... :shock::D

 

:lol::lol::lol::lol:

 

Har testat denna underbara form av humor på sambon... ... ... ... ... ... ... Hon är inte road... ... ... ...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...