Gå till innehåll

Kausti - Dags att spela som en fisk och krossa micronivåer igen


kausti

Hur intressant är denna dagbok?  

256 medlemmar har röstat

  1. 1. Hur intressant är denna dagbok?

    • Den är helt klart världens bästa dagbok
      24
    • Den är väl hyfsat intressant
      51
    • Har inget bättre för mig, så den får duga som tidsfördriv
      74
    • Inte helt totalkass, men bra nära
      33
    • Den är nog den sämsta dagboken jag nånsin läst
      74


Recommended Posts

Vrid om kniven du bara :-P

 

 

Nån som vet nåt billigt ställe i Borlänge (eller i närheten) där man kan chippa ett Wii billigt (med D2C-chip)?

 

så,så :-D får väl lindra med att tipsa om ett spel då, rayman raving rabbits var riktigt skoj så testa det, såg att 2'an hade kommit nu oxå..så bägge de 2 är ett måste..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Vart" anger riktning, så det blir väl till att chippa prylen mot sandbunkern på 18:e hålet eller nåt. Om frågan är "Var kan jag *******?" så har jag ingen aning.

 

Cleburne... Du borde skaffa dig en hobby :mrgreen: Va inte så jävla sur hela tiden du skriver här ;-)

 

Nu har jag ändrat rubriken bara för dig. Hoppas du är nöjd nu :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cleburne... Du borde skaffa dig en hobby :mrgreen: Va inte så jävla sur hela tiden du skriver här ;-)

 

Nu har jag ändrat rubriken bara för dig. Hoppas du är nöjd nu :-P

 

Sorry, det är inte meningen att tracka dig eller så. Jag ska försöka skriva lite mer positiva saker här i framtiden. :mrgreen: Det jag har skrivit hittills har mest varit lama försök till humor, något som jag inte riktigt behärskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry, det är inte meningen att tracka dig eller så. Jag ska försöka skriva lite mer positiva saker här i framtiden. :mrgreen: Det jag har skrivit hittills har mest varit lama försök till humor, något som jag inte riktigt behärskar.

 

:mrgreen: Ska ha det i åtanke nästa gång du skriver nåt sjukt muppigt igen ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara lite allmänt sisådär men borde du inte kunna chippa skiten själv för en oerhört mycke billigare penning än att nån gör det åt dig?

 

I teorin - ja

I praktiken - nej

 

Skulle ju kunna försöka fixa det själv, men troligaste scenariot är att jag ger upp efter att ha pajjat 4-5 Wii isf... Hittade iaf en bild på hur installationen av chippet ser ut:

d2ckey-install.gif

Å nej, jag tänker inte försöka :mrgreen: Iofs kostar det typ 1500 å få skiten chippat... men... Eller nån kanske har nåt billigare ställe? :mrgreen: Måste nog vara ett D2C-chip... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

psxcare.com gör det(dyrt). Om du inte hittar nån i närheten med att goggla/kolla blocket så är det väl bara höra med nån som är duktig på att löda.

 

Ivf så har mitt wii pajat nu, och man sitter utan garanti. :-(

Dock får jag ett nytt av nintendo mot en tusing om jag skickar in mitt gamla, vilket kan tyckas lite märkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat ett antal timmar Wii idag. Sjukt ont i armar och fötter (hårt golv).

 

Fick som sagt Wiiet idag, och med det en trevlig överraskning. Wiiets serienummer började på 1265xxxx, alltså behövs det inte ett d2c-chip. Och eftersom jag istället kan få ett Wiikey kanske jag kan få Wiiet chippat imorgon :mrgreen: Gogogo!

 

Hur är det då att lira Wii? Sjukt skoj. Riktigt kul när jag hade en kompis här, blir lite segare när man lirar själv. Nu har jag dock bara hunnit spela Wii sports. Förhoppningsvis en massa andra spel imorgon :-D

 

Update: Fötterna värker nåt otroligt. Usch å fy. Ska fan lägga in heltäckningsmatta i rummet så att det blir lite mjukare åt fötterna... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat en stund nu. Pga. att jag är dum i huvudet satt jag å apgrindade vip-poäng. Trodde jag var tvungen å få in mer än 5000 vip-poäng denna månad för att få mina bananer i slutet av månaden. Dock är det inte så.

 

Funderar på å byta nätverk också. Potraiser ska gå över till contributed rake istället för dealt hand (eller vafan det heter). Detta betyder väl att mina bananer kommer krympa avsevärt. Purplelounge nästa?

 

Chippade mitt Wii igår iaf. Funkar kanon. Nån som vet hur man kollar vilken firmware man har på Wiikeyn?

 

-----------------------------------------------------

 

Månadens Resultat (hittills):

Startade med: 2273 euro

Resultat hittills:
-21 euro

Varav bonusar/RB:
+0 euro

Spelade timmar: 17.0

Tjänat på spelet/timme:
-1.24 euro

 

Rulle just nu:

Potraiser: 2252 euro (
+57 euro
)

 

Rakeback:

Potraiser: ~
238 euro
(
+37 euro
)

 

Önsketänkande:

Nintendo Wii:
Färdig! Står hemma bredvid TVn nu

Samsung Syncmaster 204b:
11461 vip poäng kvar

 

-----------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte purple så då???????????

Spelat en stund nu. Pga. att jag är dum i huvudet satt jag å apgrindade vip-poäng. Trodde jag var tvungen å få in mer än 5000 vip-poäng denna månad för att få mina bananer i slutet av månaden. Dock är det inte så.

 

Funderar på å byta nätverk också. Potraiser ska gå över till contributed rake istället för dealt hand (eller vafan det heter). Detta betyder väl att mina bananer kommer krympa avsevärt. Purplelounge nästa?

 

-----------------------------------------------------

 

Månadens Resultat (hittills):

Startade med: 2273 euro

Resultat hittills:
-21 euro

Varav bonusar/RB:
+0 euro

Spelade timmar: 17.0

Tjänat på spelet/timme:
-1.24 euro

 

Rulle just nu:

Potraiser: 2252 euro (
+57 euro
)

 

Rakeback:

Potraiser: ~
238 euro
(
+37 euro
)

 

Önsketänkande:

Nintendo Wii:
Färdig!

Samsung Syncmaster 204b:
11461 vip poäng kvar

 

-----------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: Va fan fick du tag i Nintendo Wii i vipshopen? Ser det ingenstans..

 

Snacka med supporten på sidan. Dom tar emot beställningar på vad du vill. Säg att du vill ha en Porsche så ger dom dig ett pris i vip-poäng. Du kan beställa vad du vill i stort sett.

 

Förövrigt är Lego Star Wars till Wii sjukt roligt :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat ca. 1,5 timme nu. Gick segt. Plus iaf. Alltid nåt.

 

Brända spelen funkar på Wiiet nu också. Fifa 08 är grymt kul :mrgreen: Lego Star Wars likaså.

 

 

-----------------------------------------------------

 

Månadens Resultat (hittills):

Startade med: 2273 euro

Resultat hittills:
-8 euro

Varav bonusar:
+0 euro

Spelade timmar: 18.3

Tjänat på spelet/timme:
-0.44 euro

 

Rulle just nu:

Potraiser: 2265 euro (
+13 euro
)

 

Rakeback:

Potraiser: ~
249 euro
(
+11 euro
)

 

Önsketänkande:

Nintendo Wii:
Står hemma bredvid TVn nu

Samsung Syncmaster 204b:
11359 vip poäng kvar

 

-----------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sicken jävla ångest :oops: Sitter å ångrar som fan att jag varken såg Fall Out Boy eller Billy Talent när dom var i Sverige tidigare i år. Hade varit så sjukt jävla kul, plus att jag hade kunnat kryssa av det från min "Saker att göra innan jag dör"-lista.

Hann iaf se Linkin Park, och det var så sjukt jävla kul. Får hoppas nåt av dessa band dyker upp i Sverige nästa år. Då ska fan inget få stoppa mig. Spela roll om huset börjar brinna när jag ska åka. Det får fan brinna ner isf.

 

Sova nu tror jag. Får inte arslet ur datorstolen bara :roll: Men fick precis en ide! Måste exportera alla händer från PokerTracker till PostgreeSQL (eller vafan det heter) så att dom ligger i en DB istället. PT är så sjukt segt just nu :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...