maltis2 Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Har ni på poker stars funderat på att göra er site skattefri för oss svenskar? Skulle vara ända sättet att få mig att börja spela hos er igen, och jag vet att många känner som jag. Citera
PokerStars Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Hej Maltis2, Vi är medvetna om detta faktum och alla eventuella lösningar på den frågan har, och kommer givetvis fortsättningsvis att utvärderas och tas i beaktande. Tyvärr har vi inte ännu funnit en lösning som är praktiskt möjligt för oss i nuläget. Vi ser att allt fler svenskar ändå väljer vår site, vilket är mycket kul och måste vara ett tecken på att vår produkt är omtyckt. PokerStars genom Johan Citera
BOGiS Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Jag har läst på ett annat forum att ni jobbar på att flytta innanför EUs gränser, det stämmer alltså inte ? Citera
PokerStars Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Hej igen, Som jag sa så utreder vi ständigt alla möjligheter för att förbättra vår service gentemot våra spelare. Skattefrågan är en sådan fråga som ständigt ligger under utredning. Om något skulle förändras gentemot det läge som råder nu så kommer vi givetvis kommunicera detta högt och tydligt. Mvh PokerStars genom Johan Citera
maltis2 Postad 12 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2007 Jag tror säkert att ni skulle bassunera ut ett sådant besked, tror dock aldrig det kommer. Första gången jag skickade mail om detta till supporten var för ca 2 år sedan då sa de att det var på gång.......... Citera
baller Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Det var väl när de trodde att isle of mann tillhörde Eu och därmed skulle innbära skattefrihet... (eller vilken ö det nu man är på) Citera
Recommended Posts