Beckham Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Bengt Sonnert Scotty Nguyen Jennifer Harman Citera
Rush_Of_Joy Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Daniel Negreanu (Han skapar en härlig stämning vid bordet) Phil Ivey (Tycker så synd om honom när han åker på Bad Beats ) Tony G (Jag hatar honom så mycket att jag älskar honom) Ted Forrest (Lugn, stabil spelare som alltid verkar spela sitt bästa) Gus Hansen (När han spelar vid borden uppstår liksom magi) Och så får man ju självklart inte glömma en riktig stjärna bland massan : Tuff_Fish (Att tilta var femte minut och sen skratta åt det. För härlig snubbe) Citera
sturedenstore Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 *Solklar etta är ju Phil Ivey, han behärskar alla pokervarianter som finns och äger vilket bord han än sätter sig vid *Kid Poker Daniel Negreanu, En av de bästa på att läsa händer *Phil Laak, så cool i sin luvtröja lika bra i cash game som turnering *Phil Hellmuth, man måste älska PokerBraten *Mike The Mouth, Är den enda som skrattar åt sina skämt vid bordet, predikar om hur dåliga alla andra är, man kan ju inget annat än le Citera
OzzzaJa Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 1. Daniel Negreanu 2. Daniel Negreanu 3. Daniel Negreanu 4. Phil Hellmuth 5. Phil Ivey Citera
_ante_ Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 1. Phil Hellmuth 2. Mike Matusow 3. Layne Flack 4. Daniel Negreanu 5. Greg raymer Citera
hallerboij Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Ken Lennard - Kaxiga självsäkra Ken Dan Glimne - In med Keramiken < Citera
Dr_Mandell Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Mina är: Ken Lenaard: Pokerns Badboy Hans Eskilson: Har känsla för spelet bara Fraes: Svergies svar på Ivey (Nätspelare) Sandra "Esset" Svensson: Legendarisk pokerkvinna i Sverige som blandannat varit med i WSOP sen 89 Helmut: Pokerns Riktiga Bad Boy Citera
413x4nd3r Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Negreanau - Grym spelare, väldigt ödmjuk Hellmuth - Så jäkla skön, särskilt när han förlorar : ) Farha - En riktig gambler Citera
Zjdanov Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 1. Peter Eichhardt - Oerhört underskattad spelare. 2. David "Chip" Reese - Världens bäste cash-gamespelare. 3. Bo "Legato" Sehlstedt - En riktig onlinelegendar. Har få övermän i Sit N Gos 4. Phil Ivey - Behärskar allt och har dessutom vunnit Lennaards respekt. 5. Minh Ly - En av de största vinnarna på senare år i the Big game och har dessutom en härlig självdistans. Citera
illerrre Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Tony g sammy fahra antonio esfandiari Citera
Morina Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Ska man bara säga sina favoriter att titta på så får jag grunda listan helt på hur TV framställt dem. 1. Phil Ivey - Jag är grymt imponerad av hans "reads" 2. Daniel Negreanu - Fina "reads" här med och hans snack gör att stämningen vid bordet oftast är hög 3. Sam Farha - Bra spelare och härligt "table talk" 4. Men "The Master" Nguyen - Höjer stämningen vid bordet och jag kan inte glömma när han sätter ölen i halsen i ett WSOP(?) event för att han börjar skratta 5. Marcel Luske - Ser till att folket vid hans bord inte har tråkigt. Ja för utom att han ofta "snor" deras marker Citera
Ace_of_Clubs Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Daniel Negreanu , Läser spelare bra, lite vågat spel, rolig, cool & verkar schyst Jennifer Harman Duktig , gullig, cool Devilfish (Dave Ulliot) Läskig, bra , agressiv, han sticker alltid ut vid bordet Tony G - Rolig o kolla på , duktig , ödmjuk spelare (faktiskt) Bengt Sonnert - bra , snäll o rätt rolig (och Svensk) (Phil Gordon) - inte sett spela så mkt , men han e bra även expertkommentator, läskigt att han kan räkna ut procenten, oddsen exakt om de t.ex e all in mellan två händer. En del andra Sk mattesnillen på poker brukar ju bara kunna räkna ut ungefär, men gordon räkna ju f*n ut exakta ! Osså skulle man ju gärna se Dan Glimne spela lite mer på tv !!! Citera
jojje2k Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 2. David "Chip" Reese - Världens bäste cash-gamespelare. Verkligen inte. Citera
FiSherman63 Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 (Phil Gordon) - inte sett spela så mkt , men han e bra även expertkommentator, läskigt att han kan räkna ut procenten, oddsen exakt om de t.ex e all in mellan två händer. En del andra Sk mattesnillen på poker brukar ju bara kunna räkna ut ungefär, men gordon räkna ju f*n ut exakta ! Lol. Sen när behöver man vara ett mattesnille för att räkna outs? Citera
SirEklund Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Lol. Sen när behöver man vara ett mattesnille för att räkna outs? Det skadar ju inte heller att vara det... Citera
Nidson Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Stark Glimnevarning på att sitta och klämma ur sig exakta procentvärden.. Citera
heltok Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 TLK, sbrugby, hoss_tbf är de jag har gillat att raila mest. Citera
Bluwajt Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Negreanu och Storåkers tycker jag om. Sen såklart forumiterna som spelar live; Irem, Ola, Djens, Gnuffarna med flera. Citera
Partyjack Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Negreanu, Srugby och Ted Forrest är jag sjukt imponerad av. Också impad av Elezra och Fahras slask - det är skoj att se. Gamla ligan med Greenstein i toppen. Också impad av Jörgen Joggystyle Pettersson med 4.5 promille i blodet, där har ni underhållning! Citera
Ace_of_Clubs Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Stark Glimnevarning på att sitta och klämma ur sig exakta procentvärden.. Haha joo, eftersom han e kommentator trodde ja rösten kom från en kommentator men inte . De vart t.om lite sura på'n för att han gjorde deras jobb =). Inte ens Skansky kunde ju de exakta värdena.... Han hade fel med iaf nåra procent Citera
Verbal__Kint Postad 16 Juni , 2007 Rapport Postad 16 Juni , 2007 Alan Cunningham Johnny Lodden (Det lilla jag sett av honom har varit direkt kusligt bra) Kid Poker DN har ju tappat en del det sista verkar det som men kanske att han får en nytändning nu är han är med i team PokerStars. Karln är ju onekligen tokvass när han är på. Ted Forrest Chip Reese Citera
Recommended Posts