El Helado Patata Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Snart är det dags för att kora den bästa NL SH-spelaren. Denna turnering har 50$ buyin och extra stora startstackar (5000) och som alla vet är det mer skicklighet desto färre spelare vid varje bord. Citera
El Helado Patata Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Inte för att vara sån men det var ju inte nooog fiskigt spelad hand Pre-Raphaeli. Raisar preflop med T7o. Får syn. T72 med 2 hjärter. Har KQ och synar, turn Q. Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Du är en så sjukt stor tomte. Citera
P-O Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Klart man skall raisa med T7 om man får betalt jag är peran btw Citera
El Helado Patata Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Du är en så sjukt stor tomte. Vem är du? Det är negreanuspel som gäller när blindsen är låga. Kanske lite till överdrift från min sida dock. Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Vem är du? Det är negreanuspel som gäller när blindsen är låga. Kanske lite till överdrift från min sida dock. Jag har ingen aning om hur du är som spelare, men hur orkar du arrangera en "festival" med ett gäng events, och sedan på mycket oklara grunder tomteförklara en medspelare på forumet? Citera
El Helado Patata Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Jag har ingen aning om hur du är som spelare, men hur orkar du arrangera en "festival" med ett gäng events, och sedan på mycket oklara grunder tomteförklara en medspelare på forumet? Jag vet inte vem du är men orkar verkligen folk i din närhet med din tröttsamma attityd? Jag sa att en hand var fiskigt spelad precis som jag sa om den handen jag spelade fiskigt innan. EDIT: Det var inte så otroligt seriöst anklagat för den delen heller. EDIT 2: Hur kan det ta så extremt långt tid? Tog en timma för mig att åka ut. Okej att det är större stackar men ändå. Citera
P-O Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Det är väl normalt att en MTT tar längre än en timme.. sen beror det väl på de snälla blindhöjningarna. Citera
El Helado Patata Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Det är väl normalt att en MTT tar längre än en timme.. sen beror det väl på de snälla blindhöjningarna. Jo fast vi var ju 9 pers är det SH försvinner folk snabbare och en normal SNG tar ju 45-60 min. Citera
P-O Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Jo fast vi var ju 9 pers är det SH försvinner folk snabbare och en normal SNG tar ju 45-60 min. Ja inte vet jag, har inte du varit med och tagit fram strukturen? Sen beror det väl på att spelarna är hyfsat jämnbra med, så vi bara byter blinds. Men, just nu lirar vi 75/150, så jag tycker inte det är konstigt att det är 6 / 9 kvar. Citera
El Helado Patata Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Ja inte vet jag, har inte du varit med och tagit fram strukturen? Sen beror det väl på att spelarna är hyfsat jämnbra med, så vi bara byter blinds. Men, just nu lirar vi 75/150, så jag tycker inte det är konstigt att det är 6 / 9 kvar. Jorå det har jag. Vaddå då? Är bara överraskad att det går så långsamt. 1:45 har gått nu och 3 har åkt ut . Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Det var lite segt. Vid mitt bord (det som började med 4 spelare), dröjde det väl 30-40 min innan första trebeten preflop. Citera
P-O Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Jorå det har jag. Vaddå då? Är bara överraskad att det går så långsamt. 1:45 har gått nu och 3 har åkt ut . Ja, men ta och jämför med en sng, där blindsen är 75/150 efter en halvtimme eller så. Fö tycker jag strukturen är bra och spelvänlig. Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Ja, men ta och jämför med en sng, där blindsen är 200/400 efter en halvtimme eller så. Fö tycker jag strukturen är bra och spelvänlig. FYP Citera
P-O Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 ja var ett tag sen jag lirade sng bubblan är seg.. känner på mig att jag kommer bluffa bort mig.. ops, där slapp jag! Citera
JohannessoN Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 lol jag är sån tomte som ställer med A;10 på bubblan haha Citera
P-O Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Aja där blev det slut på det roliga, gg wp osv! Citera
Recommended Posts