EverestPoker Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 Vi har tyvärr fortfarande inga shop-detaljer. Men, som vi har meddelat tidigare, det är här på Pokerforum som shoppen först kommer att lanseras. Citera
Drexl Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Om shoppen ska öppna i år som utlovat börjar det bli lite brådis. Borde ju få igång den typ imorgon så skulle man hinna beställa några julklappar Om ja inte redan hade jobb skulle jag säkert söka jobb på everest som shop-öppnare... håller tummarna Citera
STO Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Någon som fortfarande på riktigt tror att shopen någonsin kommer öppna??? Snacka om att den personen är lätt att bluffa i så fall!!!!! Citera
leathur Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 hahaha summit-points-shoppen är den största bluffen någonsin. när jag började spela på everest för 2-3 år sedan så lät det precis lika dant. "Den är klar nästa månad", "Den e klar till jul" osv. Fattar inte att dom kan med att ljuga på det sättet. Citera
Zumsar Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Ja, jag kan tyvärr inte ge er bättre information än så. Vi arbetar fortfarande med att finna lagerlokal i Europa och en ansvarig för detta. Funnit lagerlokal ännu? Shoppen kommer både att innehålla Everest Poker-prylar (kepsar t-shirts och liknande, samt lite andra saker som exempelvis iPods. Jag har inte mer detaljerad information just nu om utbudet i shoppen. Någon mer detaljerad info om vilka prylar? Vore lite lustig om ni kom med iPods år 2024. Vi hoppas på att shopen kommer att öppnas innan slutet på året. MVH Hur går det med förhoppningarna? Vi har tyvärr inga fler detaljer just nu, och vi ber åter om ursäkt för förseningen av shoppen! Men, som vi har meddelat tidigare, det är här på Pokerforum som shoppen först kommer att lanseras. Du får gärna även meddela om framstegs görs, jag gillar överraskningar men i ett ärende i den här stilen så ser jag hellre hur arbetet fortskrider. Dessa frågor kan du förhoppningsvis besvara då du själv har tagit upp frågorna tidigare. Jag får ursäkta påstridigheterna men jag kommer förmodligen lämna Everest bakom mig inom kort och vill göra mig av med alla SP så jag inte behöver komma tillbakaspringandes när shopen väl öppnar. Har du ens möjlighet att ta del av de framsteg som görs eller rekommenderar du mig/andra att ta kontakt med någon annan som kanske är mer insatt? Vart rekommenderar du mig att vända mig om jag vill påpeka mitt missnöje? Tack på förhand! Citera
EverestPoker Postad 12 December , 2007 Rapport Postad 12 December , 2007 Funnit lagerlokal ännu? Någon mer detaljerad info om vilka prylar? Vore lite lustig om ni kom med iPods år 2024. Hur går det med förhoppningarna? Du får gärna även meddela om framstegs görs, jag gillar överraskningar men i ett ärende i den här stilen så ser jag hellre hur arbetet fortskrider. Dessa frågor kan du förhoppningsvis besvara då du själv har tagit upp frågorna tidigare. Jag får ursäkta påstridigheterna men jag kommer förmodligen lämna Everest bakom mig inom kort och vill göra mig av med alla SP så jag inte behöver komma tillbakaspringandes när shopen väl öppnar. Har du ens möjlighet att ta del av de framsteg som görs eller rekommenderar du mig/andra att ta kontakt med någon annan som kanske är mer insatt? Vart rekommenderar du mig att vända mig om jag vill påpeka mitt missnöje? Tack på förhand! Jag har vidarebefordrat alla dina frågor till ledningen för Everest Poker, och återkommer när jag fått svar från dem. Citera
BONNJOE Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 gick inte så snabbt att vidarebefordra det där Citera
leathur Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Everest kommer att dra igång shoppen under det här året, förhoppningsvis inom ett par månader. Mer info om hur shoppen fungerar kommer i samband med lanseringen. Vi ber alltså om ytterligare lite tålamod! från januari förra året. blir det nån shop under 2008? ska bli spännande att se. nån som vill betta? är ju fan helt makalöst... Citera
Duracell Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Ja och hur går det med de mer inviduella bonusarna? Citera
Duracell Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 De uppsatta folket i everest bör läsa aftonbladets artikel om "hur man håller sitt nyårslöfte"... Citera
STO Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Summering Everest 2007: Ingen Summitshop. Ingen Rakeback.(Bonusarna spelar man av på 2-3 dar!) Invadering av Grinders på NL400 och uppåt. Tror inte jag orkar vänta på shopen till 2010 om den nu kommer....... Citera
EverestPoker Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Vi ber åter om ursäkt för dröjsmålet med lanseringen av vår Summit Points-shop. Tyvärr finns det ännu inga detaljer för den här lanseringen. Vårt nya system för reload-bonsar lanseras i mitten av januari. Mer info om det här systemet under de kommande dagarna. Citera
Mackii18 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Vi ber åter om ursäkt för dröjsmålet med lanseringen av vår Summit Points-shop. Tyvärr finns det ännu inga detaljer för den här lanseringen. Vårt nya system för reload-bonsar lanseras i mitten av januari. Mer info om det här systemet under de kommande dagarna. Mitten av januari?!?! Förut sa ni direkt efter nyår! Citera
K_MaN Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Ingen Summitshop. Tror inte jag orkar vänta på shopen till 2010 om den nu kommer....... Innan 2010.... det tror jag, ta ett spel på det? Jag ger bra odds Citera
EverestPoker Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Mitten av januari?!?!Förut sa ni direkt efter nyår! Everest Poker har beslutat att flytta fram lanseringen av bonusen några dagar till mitten av januari. Vi tackar för ert tålamod medan ni väntar på det förbättrade bonussystemet! Citera
leathur Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 everestpoker > litar sådär mycket på att det kommer i mitten av januari. det är lite svårt att ta er på allvar faktiskt. ni har sumpat ert förtroende totalt, iaf från mig. "jag klagar inte" är väl fel o säga. men jag e besviken. anledningen att jag är kvar är att det fortfarande är bra värde på everest. det har lixom inte med trivsamma förhållande o göra direkt. Citera
Pastafazool Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Börjar närma sig 15-16e Januari, vilket ganska exakt är mitten av Januari. Everest Poker håller nog på med den största Rick rollningen i historian av poker:lol: http://www.yougotrickrolled.com/ Citera
Blaabar Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Bump? Kan vi få någon ny information om den kommande summit shoppen? Citera
EverestPoker Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Bump? Kan vi få någon ny information om den kommande summit shoppen? Så snart vi har ny information om Summit Points-shoppen så kommer vi att meddela det i den här tråden. Citera
MOffegrev Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Om du skulle göra en uppskattning, tror du att shopen kommer dyka upp innan sommaren? Eller är den inte ens påbörjad ännu? Skulle vara bra att veta om man ska köpa in sig i turneringar för pointsen eller vänta in shopen. Citera
Pepperpum Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Äsch, det är väl ingen idé att fråga representanten? Han brukar ju inte veta nåt och de gånger han svarar så är det väl rätt sällan det stämmer ändå? Citera
EverestPoker Postad 4 Februari , 2008 Rapport Postad 4 Februari , 2008 Äsch, det är väl ingen idé att fråga representanten? Han brukar ju inte veta nåt och de gånger han svarar så är det väl rätt sällan det stämmer ändå? Tack för feedback Pepperum. Jag har tyvärr fortfarande ingen ny information gällande Summit Points-shoppen. Vill därför inte ge en uppskattning om när den lanseras. Citera
Forzamalmo Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Ubetalningar tar 7 svåra år, summit points shopen måste varit på g i ca 4år så räkna med vänta lite till... som sagt spelarna gör everest inget annat... men jag har fått nog av everest nu i out:) Citera
Pepperpum Postad 5 Februari , 2008 Rapport Postad 5 Februari , 2008 Tack för feedback Pepperum. Jag har tyvärr fortfarande ingen ny information gällande Summit Points-shoppen. Vill därför inte ge en uppskattning om när den lanseras. Oj, kan jag se en smula ironi här? Citera
Recommended Posts