K_MaN Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Tack för svaren btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Har du inte insett att shopen redan landat. Det blir väl inte bättre än nuläget när du kan omvandla 5,78*10^27 summit points till 0,0000023 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Att aldrig lansera shoppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 26 Mars , 2009 Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 Att aldrig lansera shoppen HAHA den har kommit trodde aldrig den dagen skulle komma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 26 Mars , 2009 Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 Du kan väl både spara SP och byta sajt? Om spara SP = fortsätta spela på Everest, så nej. Jag tycker inte det känns värt att spela där enbart i förhoppning om en bra shop. Tro det eller ej men Everest Poker Summit Points Shop kommer öppna nästa vecka! Klicka på länken nedan för en förhandstitt på shoppen men observera att ni alltså inte kan handla ännu. När shoppen är öppen kommer det att finnas en länk till den på ert spelarkonto! http://store.everestpoker.com/ Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 26 Mars , 2009 Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 Tro det eller ej men Everest Poker Summit Points Shop kommer öppna nästa vecka! Klicka på länken nedan för en förhandstitt på shoppen men observera att ni alltså inte kan handla ännu. När shoppen är öppen kommer det att finnas en länk till den på ert spelarkonto! http://store.everestpoker.com/ Mvh, Angelica finns redan det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 26 Mars , 2009 Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 finns redan det Ja, va bra då får jag väl säga Happy shopping! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 26 Mars , 2009 Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 LOL jag har ju en hel del poäng på gamla kontot så nåt kul ska man väl få hem. Hur lång är leveranstiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Det verkar vara samma prylar som expekt och vc har i sina shoppar. Varför är det så? Samarbete mellan sajterna? Har ni anlitat samma företag att sköta shoppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Tog sin lilla tid, men trevligt att det kom till slut! En kort fråga dock... Kan man se ens orderhistorik någonstans? Fick upp ett felmeddelande när jag skulle lägga en order om att ordern inte gick igenom, men dock blev SP's dragna, så vore bra om man kunde veta ifall ordern ändå gick igenom eller om SP's försvann ut i tomma intet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Tänkte jag skulle gå in och handla upp mina points som man har liggandes. Loggar in och går in i shoppen men när jag går till shoppen står det: Hej László, du har 0 SP. När man sedan går vidare efter ha valt lite prylar står det jag heter: László Hevér Samt bor i Ungern vilket är Helt fel. Någon mer som har detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOffegrev Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Kors i taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 inte en dag för sent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Hej László, du har 0 SP.Någon mer som har detta problem? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 LOL jag har ju en hel del poäng på gamla kontot så nåt kul ska man väl få hem. Hur lång är leveranstiden? 3 till 4 veckor. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Tänkte jag skulle gå in och handla upp mina points som man har liggandes.Loggar in och går in i shoppen men när jag går till shoppen står det: Hej László, du har 0 SP. När man sedan går vidare efter ha valt lite prylar står det jag heter: László Hevér Samt bor i Ungern vilket är Helt fel. Någon mer som har detta problem? Hej! Kan du PM:a mig ditt spelarnamn så kan jag kolla det. Om fler har problem så skicka mig bara ert spelarnamn så ska jag undersöka. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Det verkar vara samma prylar som expekt och vc har i sina shoppar. Varför är det så? Samarbete mellan sajterna? Har ni anlitat samma företag att sköta shoppen? Hej! Vi samarbetar med Initial Rewards och de har andra spelbolag som klienter också. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 jag gillar dig Angelica:-) Tack för en suverän support! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Har värdet på summitpointsen ändrats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 jag gillar dig Angelica:-) Tack för en suverän support! Tack själv! Kolla PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Har värdet på summitpointsen ändrats? Nej, det har inte ändrats. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Tog sin lilla tid, men trevligt att det kom till slut! En kort fråga dock... Kan man se ens orderhistorik någonstans? Fick upp ett felmeddelande när jag skulle lägga en order om att ordern inte gick igenom, men dock blev SP's dragna, så vore bra om man kunde veta ifall ordern ändå gick igenom eller om SP's försvann ut i tomma intet. Hej, Klicka på Kassör och på knappen Transaktionshitorik så kan du se historik för Summit Points transaktioner. Kan du skicka mig ett PM med ditt spelarnamn om du vill att jag ska kolla. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Synd att jag har spelat bord mina 15000 poäng på dom där sp borden. Skulle sitta fint med ett xbox 360 spel i brevlådan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Hej! Kan du PM:a mig ditt spelarnamn så kan jag kolla det. Om fler har problem så skicka mig bara ert spelarnamn så ska jag undersöka. Mvh, Angelica Skickat pm. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Hej! Strålande att shopen äntligen är på plats! Låt mig bara kolla en sak: Eftersom Ert nya bonussystem bygger på att man växlar in sina summitpoints mot pengar, hur skall man då kunnna få bonus och handla i shoppen? Jag har säkert missat något hur det fungerar så förklara gärna! För det kan väl ändå inte vara så att Ni har byggt ett system som tvingar Era kunder att välja mellan bonus och handla i Er shop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts