STO Postad 24 December , 2008 Rapport Share Postad 24 December , 2008 Svenska spel! 180k gtd på svs! No f way! ....Eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 24 December , 2008 Rapport Share Postad 24 December , 2008 180k gtd på svs!No f way! ....Eller vad menar du? Everest hade 180k gtd som promo. 7 tuneringar på en vecka. 100k på söndan som vanligt 30k på torsdan som vanligt en "ny" 20k 6manna på måndan Sen nån 5k omaha o 5k limit o så Tyckte de lät så jävla dumt o ha de som promo när 130k ligger där varenda vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 24 December , 2008 Rapport Share Postad 24 December , 2008 180k gtd på svs!No f way! ....Eller vad menar du? Jag försökte håna dig men du var för blåst för att gå på blåsningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 25 December , 2008 Rapport Share Postad 25 December , 2008 Ingen shop på julafton... förstår inte varför everest representaten ens uttalar sig om den? Vor skönt ifall han/hon bara kom in och skrev; "Vi vet inte när shoppen bli klar. Den har varit igång i snart två år och vi har absolut INGEN anning när den släpps. För att vara ärlig så bryr vi oss inte. Vi brukar dricka bira och skratta åt era PF inlägg under everest weekly träffarna. Så mycket bryr vi oss..".. Tror på allvar att folk hade uppskattat det mer... gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 25 December , 2008 Rapport Share Postad 25 December , 2008 Everest hade 180k gtd som promo. 7 tuneringar på en vecka. 100k på söndan som vanligt 30k på torsdan som vanligt en "ny" 20k 6manna på måndan Sen nån 5k omaha o 5k limit o så Tyckte de lät så jävla dumt o ha de som promo när 130k ligger där varenda vecka... aha.. ..de bara lurade sina kunder som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kronis Postad 26 December , 2008 Rapport Share Postad 26 December , 2008 Hur är läget med shopen? Väntar på att få en uppdaterad lägesrapport av Everest representanten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 27 December , 2008 Rapport Share Postad 27 December , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 27 December , 2008 Rapport Share Postad 27 December , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 27 December , 2008 Rapport Share Postad 27 December , 2008 Hej Kosmo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 27 December , 2008 Rapport Share Postad 27 December , 2008 Hej Kosmo! haha så fort jag såg när lolcatz reggat sig och svaret så tänkte jag exakt samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 Beställde nyss en kamera o en t-shirt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 edit: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kronis Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 Beställde nyss en kamera o en t-shirt Inte på någon Summit Points shop va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zha Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 -EVerest. Dock var denna tråden stor humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 Hej Kosmo! Off topic, men Kosmo är inte KCK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 2 Januari , 2009 Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Hej forumiter, Har goda nyheter, shoppen är på G! Har ni hört det förut? Kan tro det eller ej avslöja att avtalet med tredje part är klart och vi jobbar nu på att sätta ihop hemsidan och klura ut alla praktiska detaljer. Om ni har tur så är tomten snäll nästa år... FYI Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flumhuvud Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Hehe, hur går det egentligen? Blir det nån shop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 -_____- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 2007-01-11, 23:10 EverestPoker Officiell Sajtrepresentant Standard Summit Points-shop Vi jobbar fortfarande på det här. Målet är att shoppen åtminstone ska komma igång någon gång under det här året. Kan tyvärr inte ge mer info än så just nu. __________________ Everest Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Om jag hade uttalat mig lika klumpigt och hånfullt som representanten gör hade jag fått sparken för 2 år sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Om jag hade uttalat mig lika klumpigt och hånfullt som representanten gör hade jag fått sparken för 2 år sedan! Inte nog med att du fått sparken, du hade blivit svartlistad och inte fått ett jobb på flera år inom branschen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Nej nu tiltar jag loss på det här! Vad är anledningen till att shopen har blivit försenad? Jag vill ha alla tekniska detaljer. -Vad är det som ni förhandlar om med era externa parter? -Vilka problem är det som har dykt upp som tar sån jävla tid att fixa? -Hur många personer hos Everest jobbar dagligen med detta? -Hur länge till tycker du att du har rätt att säga: VI JOBBAR PÅ DET. KAN INTE GE MER INFO. KOMMER INOM EN MÅNAD. TOMTEN ÄR SNÄLL bla bla bla... Kan du inte bara säga: FU alla era snåla low life grinders ni får ingen shop har ni inte fattat det än, lägg ner er tid på nåt annat istället. Jag skulle uppskatta ett sånt svar så mycket mer än dina copy paste svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Nej nu tiltar jag loss på det här! Vad är anledningen till att shopen har blivit försenad? Jag vill ha alla tekniska detaljer. -Vad är det som ni förhandlar om med era externa parter? -Vilka problem är det som har dykt upp som tar sån jävla tid att fixa? -Hur många personer hos Everest jobbar dagligen med detta? -Hur länge till tycker du att du har rätt att säga: VI JOBBAR PÅ DET. KAN INTE GE MER INFO. KOMMER INOM EN MÅNAD. TOMTEN ÄR SNÄLL bla bla bla... Kan du inte bara säga: FU alla era snåla low life grinders ni får ingen shop har ni inte fattat det än, lägg ner er tid på nåt annat istället. Jag skulle uppskatta ett sånt svar så mycket mer än dina copy paste svar. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kronis Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 när kommer månadsbonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 när kommer månadsbonusen? Vilket år lever du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts