originalklunk Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Hej! Det har nu länge varit tal om en shop där du kan spendera dina summit points och jag undrar OM och NÄR den shopen verkligen kommer. Citera
Willy_Wonka Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Ja, det har ju stått på Everest-sidan sedan ni införde summit points att man kan köpa "merchandise" för dessa, och det var ju ett tag sedan... Citera
Swalling Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Skulle gärna vilja ha svar från Everest Poker i denna frågan.. Citera
Zyr Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 tycker man borde kunna byta ut sina points mot cash, eller kunna köpa bounsar för dom som man sen spelar in så man nästan alltid håller på att cleara en bouns motsvarande typ 30% rb Citera
Sladdafan Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Everestpoker: Du svarar andra trådar men inte denna. Varför? Citera
sorkenkk Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Everestpoker: Du svarar andra trådar men inte denna. Varför? Det kan faktiskt vara så att killen som representerar Everest här inte vet svaret och måste kolla upp det först. Citera
EverestPoker Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 Vi jobbar fortfarande på det här. Målet är att shoppen åtminstone ska komma igång någon gång under det här året. Kan tyvärr inte ge mer info än så just nu. Citera
al_bandy Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 tycker man borde kunna byta ut sina points mot cash, eller kunna köpa bounsar för dom som man sen spelar in så man nästan alltid håller på att cleara en bouns motsvarande typ 30% rb Du kan alltid köpa in dig i SNG (och MTT?) för summit points istället för cash, så lite som cash blir det ju. Citera
ludomir Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Du kan alltid köpa in dig i SNG (och MTT?) för summit points istället för cash, så lite som cash blir det ju. Jo men vad är det, typ 1500 SP för en $5 SnG.. känns som att den rb'n är rätt kass Citera
hampulito Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Jag tycker också man borde kunna köpa olika bonuserbjudanden för summit pointsen. typ 100$ bonus för 2500sp, sedan måste man lösa ut bonusen via spel. Tror siten skulle tjäna på den här varianten också. Eller en ännu bättre ide är att man alltid har en bonus att jobba mot. Tror att det skulle vara den bästa lösningen både för Everest och för oss spelare. Det skulle nog hitta en hel del ny spelara till siten med ett sådant erbjudande. Everest tjänar väll pengar även när man spelar mot bonus. Citera
Pepperpum Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Hm, blir det nån vip-shop inom en överskådlig framtid? Läste att det är planerat att försökas bli nån innan året är slut men jag vill veta lite mer vad den kan tänkas innehålla, vad värdet på sakerna kommer vara kontra summit pointsen. Är lite orolig över att det ska vara samma vilkor som när man använder SP för att köpa in sig i Sit'n'goes, dvs: 1500SP=5$, det blir ju ett himla gnetande om man ska försöka köpa sig något av värde. Ska väl inte stressa, men jag blev lite betänksam när jag såg att den utlovade bonusen för de svenska spelarna blev i minsta laget. Eftersom man ändå hänger mycket på siten så vill man ju få valuta för pengarna Edit. Eller i vart fall ta bort stycket på hemsidan där det påstås att man kan byta in SP mot merchandise, finns det inte risk för att någon uppfattar det som falsk marknadsföring? Citera
EverestPoker Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Everest kommer att dra igång shoppen under det här året, förhoppningsvis inom ett par månader. Mer info om hur shoppen fungerar kommer i samband med lanseringen. Vi ber alltså om ytterligare lite tålamod! Citera
teddybeahr Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Skönt, bara att börja spara summitpoints då. Citera
Pepperpum Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Vad säger ni andra? Ska man fortsätta att spara SP hos everest i väntan på en schysst butik (dvs. med bättre villkor än vad som gäller när man köper in sig i Sit'n'Go), eller ska man casha ut och lira på en annan sida så länge för att se hur det blir framöver? Citera
Willy_Wonka Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Vad säger ni andra? Ska man fortsätta att spara SP hos everest i väntan på en schysst butik (dvs. med bättre villkor än vad som gäller när man köper in sig i Sit'n'Go), eller ska man casha ut och lira på en annan sida så länge för att se hur det blir framöver? Du kan väl både spara SP och byta sajt? Om spara SP = fortsätta spela på Everest, så nej. Jag tycker inte det känns värt att spela där enbart i förhoppning om en bra shop. Citera
Pepperpum Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Du kan väl både spara SP och byta sajt? Om spara SP = fortsätta spela på Everest, så nej. Jag tycker inte det känns värt att spela där enbart i förhoppning om en bra shop. Okej, då var det som jag tänkte då. Har fått ihop en skön hög med SP, så det vore ju roligt med en bra shop, men det är ju lite lurigt att bara vänta på den. Tack för tipset Citera
hampulito Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Ska bli riktigt kul med en shop. Hoppas det inte bara är skit prylar som kläder och böcker. Jag vil ha en laptop, Citera
Pepperpum Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Ska bli riktigt kul med en shop. Hoppas det inte bara är skit prylar som kläder och böcker. Jag vil ha en laptop, För typ två och en halv miljon SP kanske de kan vaska fram en gammal avställd 386... Citera
hampulito Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 tänkte mig någonting i stil med 200-300k för en laptop 300k sp har ju ändå ett värde på 1200$ Citera
Pepperpum Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Jag var bara lite lätt cynisk där, för jag misstänker att det kommer bli ett stort undervärde på den shoppen. Citera
XaaL Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Okej, då var det som jag tänkte då. Har fått ihop en skön hög med SP, så det vore ju roligt med en bra shop, men det är ju lite lurigt att bara vänta på den. Tack för tipset Jag väntar också, men jag har bara 30k. Det borde man väl få nåt kul för? Hur mycket har du? Citera
Pepperpum Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Jag väntar också, men jag har bara 30k. Det borde man väl få nåt kul för?Hur mycket har du? Nu cirkus 40K. Grämer mig lite att jag använt en del på sit'n'go... Citera
XaaL Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Nu cirkus 40K. Grämer mig lite att jag använt en del på sit'n'go... Aight. Har också lirat bort typ 4k men men Citera
ltdrichard Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Jag har för mig att jag läst någon stans att shopen kommer att bestå av Everest-prylar, dvs nyckelringar, kortlekar, t-shirts osv med Everest Poker-logga. Nu är jag ju inte helt säker på´t. Citera
Sync Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Jag har för mig att jag läst någon stans att shopen kommer att bestå av Everest-prylar, dvs nyckelringar, kortlekar, t-shirts osv med Everest Poker-logga.Nu är jag ju inte helt säker på´t. :shock: Då spelar jag hellre turneringar eller SitnGo för pointsen! Citera
Recommended Posts