Gå till innehåll

Spärrat konto?


MAxelsson

Recommended Posts

Hej.

 

Funderade lite om någon vart med om något liknande.

 

Jag testade ett primaskin som jag inte spelat på på väldigt länge.

Skickade in lite slantar och hade en bra dag varför jag gjorde 2 st uttag.

Det ena på 300dollar och det andra på 22000dollar.

300 dollar kom 3 dagar senare och 22000 har jag fortfarande inte sett 2 veckor senare. Har vart i kontakt med siten flera ggr med början efter 6 dagar. Då har de lovat att det ska komma inom ett par dagar. Till sist lovade de mig pengar idag. Inget har kommit så jag ringer igen och får prata med en trevlig tjej som direkt ställer motfrågan: Är ditt konto fortfarande spärrat?

Blev lite konfunderad vad de menade, självklart kan man ju förstå att de vill kontrollera vart slantarna kommit ifrån men att spärra kontot under tiden?

I vilket fall så kröp det fram att de fortfarande inte ens skickat pengarna utan hon skulle maila och be dem göra det så fort som möjligt.

 

Ska det behöva ta närmare 20 dagar, har inte sett pengarna än..., att göra ett lite större uttag eller är det ett sätt att sno åt sig några korvören extra?

 

Åker på semester på fredag och hade räknat med lite extra semesterkassa.....

 

//Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min erfarenhet är att Prima är lite speciellt. Säger/skriver/gör du den minsta sak som helt hypotetiskt skulle kunna ha något med scam/bedrägeri/identitetsstöld eller liknande så triggar du säkerhetssystemet.

Jag hade konto på två (nej flera) olika skins och skrev Storgatan på ett och Storg. på det andra. Ajajaj, så får man inte göra. Blev ett himla liv för att kolla att jag verkligen var jag som bodde på Storgatan.

Annat exempel: Jag vet pokersleplare i Uppsala (studenter) som suttit på delat ipnummer och fått tusentals dollars konfiskerade. Dom har varit helt ovetandes om detta. Prima spärrade kontona och tog pengarna. Man ville inte ens diskutera saken - spelarna var stämplade som fuskare. Men tack vare att jag hade lite kontakter hos personal på Primaskins lyckades vi få framföra en förklaring/utredning. Pengarna släpptes efter ett antal månader.

Aja, nu tycks inte ditt problem vara lika allvarligt. Men, trigga inte säkerhetsystemet bara. Hoppas det löser sig.

/C

 

ps. visst är det märkligt att pokersajterna har ett jäkla bra säkerhetsystem vid utkassering, men när du sätter in pengar är kontrollerna nästan obefintliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...