hf89fc Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Ska köpa en grej i shopen, men när man ska välja land så finns bara USA och Kanada med, hur köper man ? Det kan inte vara att den bara går att skicka till dom länderna då jag har testat flera saker... Citera
flexnip Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 du får maila din beställning, men tror inte dem skickar elektronik(?) till sverige Citera
Kenan83 Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Du får skicka mail när du ska beställa. Citera
MannenMedH Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 nån som vet om man åker på frakten själv då? Citera
Kenan83 Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 nån som vet om man åker på frakten själv då? nee de står för frakten, fick några böcker från dem nyligen. Citera
flexnip Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 följde nån mall jag hittade på hemsidan , hur man beställde genom mail, detta gjorde jag för några dagar sen.... hur lång tid ska det ta innan man får en bekräftelse/poängen dras från ftp kontot?.. verkar ha en seg support? Citera
LatexHero Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 nån som kan bekräfta att de inte skickar elektronik till sverige? vore surt för jag tänkte beställa en tft skärm nu :- ( Citera
karling Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 nån som kan bekräfta att de inte skickar elektronik till sverige? vore surt för jag tänkte beställa en tft skärm nu :- ( Ledsen över att behöva göra dig besviken men enligt FAQ:n på deras sida så ser det inte bättre ut: Please note that due to shipping constraints, the following items are not available for international shipping outside of the U.S and Canada: * Plasma TVs * Monitors * DVD players * Bar stools * Wastebaskets * Chip sets * Folding chairs * Bobble heads * Letterman jackets * Poker tables * GPS unit http://www.fulltiltstore.com/faq.php Citera
TheEmbassy Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 nån som kan bekräfta att de inte skickar elektronik till sverige? ( Går som sagt ej i nuläget men Full Tilt-nissen på forumet sa väl nåt om att det är på gång. Citera
thefman Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Helt värdelöst av FTP att inte erbjuda elektronik till Europa!! Vem fan vill köpa handdukar och nån jävla papperskorg? Styr upp det här nu! Citera
Kallekula19 Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Helt värdelöst av FTP att inte erbjuda elektronik till Europa!! Vem fan vill köpa handdukar och nån jävla papperskorg? Styr upp det här nu! Andra sidan köper man ju inte med egna pengar utan detta e ju gratisprylar, men håller med om att det inte borde va någon skillnad på vart man bor. För några månader sen fick man inte köpa nått om man bodde utanför usa/kanada så det har i allafall blivit klara framsteg. Citera
morberg Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 http://www.pokerforum.nu/forum/showpost.php?p=517750&postcount=22 Citera
Goatse Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 följde nån mall jag hittade på hemsidan , hur man beställde genom mail, detta gjorde jag för några dagar sen.... hur lång tid ska det ta innan man får en bekräftelse/poängen dras från ftp kontot?.. verkar ha en seg support? Veckor, om jag minns rätt. Däremot hade jag sakerna inom 1-2 dagar fr.o.m då poängen drogs. Citera
goofy_pinko Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Ska köpa en grej i shopen, men när man ska välja land så finns bara USA och Kanada med, hur köper man ? Det kan inte vara att den bara går att skicka till dom länderna då jag har testat flera saker... vilken sida är det? Citera
robster80 Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Helt värdelöst av FTP att inte erbjuda elektronik till Europa!! Vem fan vill köpa handdukar och nån jävla papperskorg? Styr upp det här nu! Ipods, kameror, dvdspelare samt videokameror borde väl funka? Citera
morberg Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Ipods, kameror, dvdspelare samt videokameror borde väl funka? Japp. Däremot funkar _inte_ papperskorg. Citera
FraXioN Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Japp. Däremot funkar _inte_ papperskorg. Damn! Jag som tänk slå till på en papperskorg. Citera
thefman Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Japp. Däremot funkar _inte_ papperskorg. tilta mig mera Citera
Full Tilt Poker Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 I dagsläget är det följande produkter som ej går att få skickade till europa: Plasma TVs Monitors DVD players Bar stools Wastebaskets Chip sets Folding chairs Bobble heads Letterman jackets Poker tables GPS unit Vi arbetar på att lösa detta men kan idag inte lämna några garantier. mvh Full Tilt Poker Citera
thefman Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Sopigt svar om du frågar mig kompis. Det där svaret får man alltid från en pokersite som inte bryr sig ett skit i frågan det gäller! Visa att ni sticker ut från mängden. Citera
baller Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 VAd tycker du han skall svara, lova något som inte kan hållas??? Citera
thefman Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 VAd tycker du han skall svara, lova något som inte kan hållas??? "Det här ska jag se till att fixa direkt på måndag!" Orka köra nått copy/paste svar liksom. Citera
goofy_pinko Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 jag som ville ha en plasma TV *suck* Citera
robster80 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Ska beställa en ipod från FullTilt shoppen i dagarna. Någon som vet hur lång leveranstid man får räkna med? Citera
Recommended Posts