Bluwajt Postad 6 Januari , 2007 Rapport Postad 6 Januari , 2007 $11+1 turbo SnG. Är lite osäker på denna. Tankar? (Första gången jag använder handkonverteraren så kan ev. ha blivit något fel.) Full Tilt Poker No Limit Holdem Tournament Blinds: t50/t100 7 players Converter Stack sizes: UTG: t4670 UTG+1: t1035 MP1: t1635 CO: t1425 HERO: t1200 SB: t2405 BB: t1130 Pre-flop: (7 players) HERO is Button with 9:spade: 9:diamond: UTG folds, UTG+1 raises all-in t1035, 2 folds, HERO ??? Citera
eurythmech Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Vik om han inte är gaaalen. Citera
Gäst Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 What eury said... (Konverterare ) Citera
Max Cady Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 What Consp said... EDIT: Hur gör man hjärtan, fet text och sånt? Citera
Bluwajt Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2007 Ni verkar rätt eniga här. Valde dock faktiskt att pusha handen, men när man tänker så här här i efterhand inser jag att man nästan alltid har en flip som bäst här, så kommer bli lägg i framtiden. Hur gick handen då? Jo, blindsen folda och fi visa upp QJo. 99 stog/drog ut, hur man nu vill se det Anyway, tack för tipsen! EDIT: Hur gör man hjärtan, fet text och sånt? = länk text[/b*] = fet text[/u*] = undersktruken :heart*: :diamond*: :spade*: :club*: Det är dom ja använder/kan. Skulle vilja veta hur man ändrar storlek på text, men kommer inte ihåg det. Ta bort * från alla så ska det nog gå bra Konverteraren var för övrigt grym, kommer absolut använda den i framtiden, även om ja e lite osäker på hur alla inställningar i settings-rutan ska va inställda. Citera
Max Cady Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Det suger att dessa funktioner inte längre finns lättillgängliga som snabbknappar! Citera
Bluwajt Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2007 Det suger att dessa funktioner inte längre finns lättillgängliga som snabbknappar! HÅller med. Har för mig att jag läst att det kommer dock. Får hoppas på det Citera
Gäst Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Men fiskar, det gör dom visst!!!!! Tryck på "avancerad" när ni ska skriva inlägg... Citera
Max Cady Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Men fiskar, det gör dom visst!!!!! Tryck på "avancerad" när ni ska skriva inlägg... Sorry hajen, men det spelar ingen roll om jag går till avancerat, kommer inte fram nåt sånt ändå! Citera
Gahlster Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Men fiskar, det gör dom visst!!!!! Tryck på "avancerad" när ni ska skriva inlägg... Är jag blind eller mobbad? vart finns denna funktion? Citera
Max Cady Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Är jag blind eller mobbad? vart finns denna funktion? Jag är nog oxå blind! Kanske är så att vi fiskar inte har tillgång till dessa fantastiska funktioner! Citera
CarlLee Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Dega in allt på utg+1 med dom blindsen kan ju vara tecken på svaghet och att han inte vill ha syn, men då måste du ha den readen.. annars fooooold! Citera
Gäst Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Dega in allt på utg+1 med dom blindsen kan ju vara tecken på svaghet och att han inte vill ha syn, men då måste du ha den readen.. annars fooooold! UTG+1 har ju ~10BB, push är ju standard om han ska spela. Citera
CarlLee Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Jo, men har han en riktigt bra hand som han vill ha ut värde för kanske han inte pushar i den pos? allt beror på vad man har för reads på killen, vilka stats han har.. Citera
Gäst Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Jo, men har han en riktigt bra hand som han vill ha ut värde för kanske han inte pushar i den pos? allt beror på vad man har för reads på killen, vilka stats han har.. Blir ju ganska exploaterbart om man standardhöjer nötterna men pushar allt annat spelbart. Nu vet jag iofs att randomfisken gör så men det suger rent generellt. Särskilt om man pushat händer innan och/eller spelar med andra regulars. Sjukt dåligt ur metaperspektiv att inte pusha nötterna är det oxå. Citera
CarlLee Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Jo oftast är det kasst. Men det är ju hur fisken gör som är intressant, inte vad som är rätt göra själv. Därför får man gå på readen här är min egna åsikt. Men det är väl samma sak som sagts tidigare Men skulle gissa att man foldar här mot 3/4 av spelarna på denna nivån.. Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Grejen är ju att vi mår inte så tokbra mot hans hd även om vi skalar bort AA imho. Citera
CarlLee Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 För den fisken jag tänker på är AA ~ AA-TT, AK. Men det skitsvårt att snacka om här utan att se fisken framför sig. Citera
Recommended Posts