Gå till innehåll

Kan ej registrera - 18 år.


The_Germinator

Recommended Posts

Hejsan!

 

Jag fyllde 18 år den 2 januari. Idag skulle jag registrera ett NetEller-konto för första gången. Till min stora förvåning kan bara folk födda från 1988 registrera sig.

 

Jag kontaktar då livesupporten och får svaret: You have to be 18 years old blablabla.

 

Hur ska jag lösa detta? :o:2c::7d:

 

 

Vad sa livesupporten när du förklara att du precis fyllt år? De kommer ju säkert lägga till det snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

Jag fyllde 18 år den 2 januari. Idag skulle jag registrera ett NetEller-konto för första gången. Till min stora förvåning kan bara folk födda från 1988 registrera sig.

 

Jag kontaktar då livesupporten och får svaret: You have to be 18 years old blablabla.

 

Hur ska jag lösa detta? :o:2c::7d:

 

Tjata på supporten, tog en månad för dom att fixa det förra året...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sa livesupporten när du förklara att du precis fyllt år? De kommer ju säkert lägga till det snart.

 

Inte kan det ha varit en människa. Isf är han inte läskunnig. Jag påpekade gång på gång att jag var född 1989-01-02 och är då 18 år. Svaret jag får är att jag måste vara 18 år för att registrera mig. Tillslut orkade jag inte mer och stängde ner. Tog säkert 10 minuter för mig att förklara att jag var myndig - Men det hjälpte inte.

 

Tjata på supporten, tog en månad för dom att fixa det förra året...

 

Skämtar du med mig? Finns det någon mail-address jag kan få? Detta måste givetvis lösas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
Hejsan!

 

Jag fyllde 18 år den 2 januari. Idag skulle jag registrera ett NetEller-konto för första gången. Till min stora förvåning kan bara folk födda från 1988 registrera sig.

 

Jag kontaktar då livesupporten och får svaret: You have to be 18 years old blablabla.

 

Hur ska jag lösa detta? :o:2c::7d:

 

har samma problem, fyllde den 12 jan, fast när ja snacka me han i livesupporten sa han att de skulle fixa de nästa vecka (de va förra veckan). Känns pissigt att man nu äntligen fyllt och ska börja hora seriöst så funkar de inte p.g.a. deras slöa webmaster:/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dear Mr. Hellmann,

 

thank you for your email.

 

We are aware of the issue and are already working on it, so that clients born later then 1988 are able to register an account with us.

We apologies for the inconvenience and hope to resolve this matter by the end of the month.

 

 

Thank you

 

 

 

 

Contact Center Agent (1099)

NETELLER

Toll Free : 888.258.5859

Local: 403.233.9466

Fax: 403.678.2128

 

jippi...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

Jag fyllde 18 år den 2 januari. Idag skulle jag registrera ett NetEller-konto för första gången. Till min stora förvåning kan bara folk födda från 1988 registrera sig.

 

Jag kontaktar då livesupporten och får svaret: You have to be 18 years old blablabla.

 

Hur ska jag lösa detta? :o:2c::7d:

 

Jäklar är det 89 som fyller 18år nu? Jisses vad åren går :shock:. Om det inte löser sig kan du ju alltid använda Moneybookers, det är största konkurrenten till NetEller och har stöd på nästintill alla pokerrum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja fråga de i livesupporten, men då sa dom att de inte skulle funka;P

Ett år hit o dit?;)

 

Dubbelmoral? :shock:

 

Jag har sparat en print scrren när supporten ber mig att registera fel år. Har det som bevis om det skulle strula. För det går väl inte att byta ålder manuellt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...