HenkeHero Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Jaaaaaaaaaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 HenkeHero, det gick ju bättre efter pausen. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Grattis...fint flax du hade när jag hade AK o de vart split pot... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Min största klonk nånsin. Tack pf och 24h så himla mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Grattis...fint flax du hade när jag hade AK o de vart split pot... Lite otur där, men bra spelat i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Grattis Henke till vinsten! Jag e uppe i 455 euro nu, dubbla lite skönt med en kåk förut på cashgames =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Grattis...fint flax du hade när jag hade AK o de vart split pot... Ja nästan så man skäms. Tack för en bra match! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ja nästan så man skäms. Tack för en bra match! D ska du inte göra, han hade nog en hel del tur han också =) Grattis igen =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Desamma, bra spelat Man får tacka 24H för en bra turnering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ganska bra med tanke på att jag jobbade första timmen drygt och var tvungen att visa bilder på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Grattis Henke till vinsten! Jag e uppe i 455 euro nu, dubbla lite skönt med en kåk förut på cashgames =) Själv loosa jag allt andra handen i cashgame AA mot JJ allin pre-flop loosat 3/3 all-in preflop med AA idag på B2B. Jag är inte bitter bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Själv loosa jag allt andra handen i cashgame AA mot JJ allin pre-flop loosat 3/3 all-in preflop med AA idag på B2B. Jag är inte bitter bara så ni vet Det e tugnt! Är för övrigt uppe i 832 euro nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Det e tugnt!Är för övrigt uppe i 832 euro nu. Rullekrav non existent? Tack 24h/PF.NU, lite väl snabb struktur kanske men en mkt väl genomförd turnering! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Gött o ha rulle igen, inge roligt o jobba upp sig ifrån 300 spänn igen;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Rullekrav non existent? Tack 24h/PF.NU, lite väl snabb struktur kanske men en mkt väl genomförd turnering! Nej inte på denna sajt, spelar normalt inte här, och gambla med denna vinst, har en rulle på annat ställe som jag e lite mer rädd om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 hmmmm, har för mig att cab19 finns på pf.nu Stämmer bra det. Grattis till andra priset,synd bara att jag inte drog ut dig. Satt och blödde bort marker som fan och mina steals funkade inte alls så jag tog en chans och syna med 9 hög och färgdrag för jag kände på mig att du bara hade A högt.Jaja nu fick jag iaf se tusenbröder i lugn och ro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brackstone Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Asså varför hittar ja dessa monsterfrirullar försent alltid ? Vad trött jag blir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Rullekrav non existent? Tack 24h/PF.NU, lite väl snabb struktur kanske men en mkt väl genomförd turnering! Har nu en skaplig rulle där då jag spelat upp mig till 3200 euro från mina 194 i vinst =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts