gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Så var det roliga över. Lyckades baxa mig fram till en 34:e plats och får vara nöjd. Jag kämpade i motvind efter ett misstag i början och kunde aldrig spela ordentlig poker. Fick bli desperatgnet och hänga kvar så länge som möjligt. Kände mig dessutom i mentalt underläge mot vissa (säger inte vem) spelare som kändes för bra för mig. Tack alla för en trevlig turnering (gratis e gott) Bra kämpat, grattis =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Alltid ere nått, riggen, tröck fel eller dåliga motståndare. Något måste man ju skylla på =D Varje gång jag haft bäst hand har ajg loosat, varje gång ajg har haft sämst hand har jag vunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ligger på andra plats nu:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ligger på andra plats nu:) Samma bord, pfkim e ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Well, ute som 24:a - €52 iaf. Tackar 24h för en trevlig freeroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Gött, då var man 1:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 6a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Gött, då var man 1:a Tack för att du plockade ut den danska idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Gött, då var man 1:a Du ångar på rätt bra du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Timing Ställer med A7 möter KK Jättebra freeroll 24hPoker!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Du ångar på rätt bra du Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Jupp Fin träffad 3 outare där ...JJ mot KJ DVS Jag åkte ur och vann €72 eller någon annan randomsumma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Blä idiot från palermo trycker 5-6 ja synar K-6 o han klonkar 5an Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Final table nu! gl alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Vem vinner och vem försvinner snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 HAHAHAHAH sjukt går in på ett 1/2 bord med mina 72€ andra handen får jag AA en raisar 8 jag ställer allt han ahr JJ turn J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skoberg Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Efter en timmes foldande fick jag AJ ,hade inte varit i närheten av en sån bra hand på en timme, All-In o ute mot Lantash 10 10, 10:e plats o 105 euro,helt ok för min del på en freeroll Tack 24H, var en rolig tävling /Skoberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ute som åtta. Lycka till ni som är kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Lol jag är klonkarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Åkte nyss fick 190 euro lr något, all in pre med AK vs T9 mot chipleadern, 9**** kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Slutade 4a. Riktigt bra turnering! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 In med alla pengarna på cashgames bord, 2-4, måste gambla lite =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Sitter i HU nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ligger dock en bra bit efter och får bara skitkort. Kanske kommer igen efter pausen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 NÄHÄ, menar du det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts