illerrre Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Trickster nicken och fallestar nicken är förmodligen samma person också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 lol korev, fronev, gorevs... Bättre jävla fatasi kan man väl ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Någon #känd" pf:are som e med i denna freeroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 sök på locationgaranterat 25 nick som är samma person alla från sdas eller ngt liknande Glöm inte bort halmsta, inte Halmstad utan halmsta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Darkhell Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Jävla tråkigt sånt här är måste ju vara folk som inte klarar av att spela poker jaja ska iallafall göra mitt bästa för att ta hem skiten så att man kan betala räkningar så tänk på mig allihop ge mig era marker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Glöm inte bort halmsta, inte Halmstad utan halmsta Eller varför inte Sverige - sthm. Inte sthlm då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Eller varför inte Sverige - sthm. Inte sthlm då Visst hade det sett suspekt ut om 6 pers kom ifrån sthm... Det skall jag inte ta ifrån dig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ses på finalbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Lycka till allesammans nu! Hoppas vi ses på finalbordet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Sjukt värde. Som fanken att jag ska o spela bowling om 10 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Essee3 och tricksterx på mitt bord... Tur jag slapp fisluktarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Bara 364 spelare reggade - mindre om man räknar alla multi-anmälda... Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Fyrtal i 8 andra handen .. TY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Klonk ute. Var tvungen att trippla för att kunna ha kvar marker om en dryg sitting out timme Lycka till på er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Fyrtal i 8 andra handen .. TY Vi är på samma bord va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 6 st på mitt bord är sit-out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Vi är på samma bord va? Det stämmer väl det. Nh där med AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avsaknad Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Snabbt bustat, KK mot AA, orkar inte ducka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Dubblar med KK mot QQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Fy fan va orättvist med poker jag höjer med K7 suited en kille som ställt varje hand ställer igen jag blixtsynar han har 59off flop 5xx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Ojojoj, vilken otur man kan ha då. Hamnar på ett bord där bara jag och en till är aktiva, alla andra är disconnectade. Den andra killen sitter direkt till vänster om mig och har alltså position på mig. Han synar varje höjning innan floppen och har en så sjuk tur att han träffar med nästan vad som helst och jag är ute.... Jaja, lycka till ni andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Själv är jag uppe i 9k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Fy fan va orättvist med poker jag höjer med K7 suited en kille som ställt varje hand ställer igen jag blixtsynar han har 59off flop 5xx blixtsynar man all in me K7 då? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flup Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 5500€ / 364 = 15€ buy in. Ganska fet freeroll =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Hade 6 afk på mitt bord bara 5 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts