freddola Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Jag lyckas inte knäcka passwordet Haha nu lyckades jag Tog nåra försök dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannyman Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 haha,, samma här, fick pröva lite olika.......tog det på kanske 10:e försöket , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flup Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 En ledtråd skulle inte sitta fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opeth Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Klockan är ju snart 17.00 Den som väntar på något... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 För att så många som möjligt av er ska hinna registrera er inför frirullen lägger vi ut lösenordet lite tidigare: Lösenord: newyear Lycka till! Mvh 24hPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opeth Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Tack! *reggad* Några "skumma" registreringar? Om man sorterar på namn, tex 5-6st som heter Wigan87... från konstiga platser. Verkar ju lite märkligt.. tricksterx och xtrickster från samma danska stad, osv osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Tack! *reggad* Några "skumma" registreringar? Om man sorterar på namn, tex 5-6st som heter Wigan87... från konstiga platser. Verkar ju lite märkligt.. tricksterx och xtrickster från samma danska stad, osv osv... finns gott om sådana där "Tveksamma" konton reggad... Kissjesper,Kissjohan,kisspojke, Essee, Essee2, Essee3 Riquelme-, RiquelmeTR Aldaf, Aldaf123 m.m. Fast domdär WIGAN87**** borde bannas direkt anser då jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Gissar att det handlar om "smarta" personer som massreggar sig med olika nickname på freerolls på alla möjliga sajter, och som hoppas på prispengar som zombie. Händer ju nästan i varenda freeroll att någon har tur med all-ins som blinds och/eller bordbyten och till sist råkar få pengar. Flera av dom har nu gjort bort sig och listan bör mailas till support@24hpoker.com eller till någon på poker.se för kontospärrning eller i alla fall avanmälning i denna freeroll. (jag mailar inte igen.. har redan anmält skumma prylar och det får räcka för den här veckan) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flup Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Jaja, låt dem se hur kul det blir när de sen ska försöka casha ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Reggat nu, lycka till alla, spec alla wigan, tydligen ett populärt namn. Banna direkt enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 The complete list: Essee Essee2 Essee3 faikstar fallestar gahbe gahbe14 jonasp89 (minderårig också för den delen) jonas__89 (minderårig också för den delen) kissjesper kissjohan kisspojke wigan87xxxx*x De flesta här känns ganska så tydliga tycker jag .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 lol, hittade inget lösenord, så jag chansade och titta, jag chansade rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 vad är det? läggs ju aldrig ut... nåt mail har jag inte heller fått om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flup Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Läs igenom tråden så finner ni det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opeth Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Trevligt ,alla Wigan är borta. Heja oss.. alla fina människor (mig inräknat) Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Trevligt ,alla Wigan är borta.Heja oss.. alla fina människor (mig inräknat) Lycka till! *Förvånad* Det är dom faktiskt... men det var nog dom enda av dom som listats i tråden som togs bort. Jaja... dom var ju dom enda garanterat "felaktiga" antar jag att det resonerades. Lycka till nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Darkhell Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Hur är det med tricksterx & xtrickster båda är från samma ställe å garanterat samma person Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 The complete list: jonasp89 (minderårig också för den delen) jonas__89 (minderårig också för den delen) De flesta här känns ganska så tydliga tycker jag .. Hur vet du att denna är minderårig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 fiskluktarn, fittmicke, flxarna och kanske fluxer känns också jävligt misstänksamma.. Jävligt framkrystade nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Hur vet du att denna är minderårig? Förlåt mig för min förhastade slutsats, antar dock att 89 är ganska relevant i detta sammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KenHag Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 fiskluktarn, fittmicke, flxarna och kanske fluxer känns också jävligt misstänksamma.. Jävligt framkrystade nick Nädå,bara du som har holknoja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 fiskluktarn, fittmicke, flxarna och kanske fluxer känns också jävligt misstänksamma.. Jävligt framkrystade nick Någon fiskluktarn ser jag inte, däremot en fisluktarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Någon fiskluktarn ser jag inte, däremot en fisluktarn... same shit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Darkhell Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 gahbe & gahbe14 tricksterx & xTrickster te bort dessa nissar så att vi blir lite färre å slipper dom nissar med flera konton Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
koboy Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 sök på location garanterat 25 nick som är samma person alla från sdas eller ngt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts