Rush_Of_Joy Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Hade just fixat ett Account på Party och gjort min första insättning med mitt nya MasterCard. Försöker en stund senare att logga in på mitt PartyAccount men då står det att kontot blivit tillfälligt fryst. (Kunde forfarande spela på borden, men kunde inte gå in i Deposit menyn) Kollar mailen och ser detta: Urgent - Please Contact the Credit Team at Pay-Pro Regarding Your Account Dear Richard We need to speak with you to validate your account. Please call us back from the number you have registered with us. This is a standard procedure and will take not more than 5 minutes of your time. We are available 24 hours, 7 days a week to assist you. You can call us at the numbers mentioned below. If you want us to call you, please provide us with an alternate number and a convenient time to call. If we do not hear from you within a few days, your account will be temporarily put on hold until we are able to validate it. Regards, Payal Lalwani Credit Team Pay-Pro ts@pay-pro.com Toll Free for Europe**: Phone: 00 800 2000 7789. Toll free for Canada and US: Phone: +1 (866) 593-7792. International Phone: +350 41003 **UK, Rep. of Ireland, Spain, France, Belgium, Netherlands, Germany, Denmark, Italy, Switzerland, Sweden, Luxembourg, Hungary, Poland, Norway and Portugal** http://www.pay-pro.com Vadå Pay-pro? Vad är det? Dem som sköter transaktionerna från kreditkort till Partynätet? Beror detta på att mitt kort är helt nytt och detta var första insättningen med kortet? Råkade ut för samma med NETeller. De skulle ha kopior på ID handlingar och "Utility bills" innan de öppnade mitt konto igen. Ingen annan hade tydligen behövt göra så, av dem jag hört av iallafall. Hur är det med PartyPoker? Någon annan som råkat ut för samma sak eller liknande? Citera
jojje2k Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Pay-pro sköter betalningarna, ja. Sådär var det för mig också, snacka med dom i 5 min så är det klart. En vanlig säkerhetskontroll är det. Citera
mariani Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Hände samma sak för mig, skickade in sen var allt frid o fröjd Citera
Rush_Of_Joy Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2007 Skönt att höra Jag slår en signal imorn bitti, eller måste man anpassa sig efter jänkarnas klocka? Citera
Jeg123 Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Skönt att höra Jag slår en signal imorn bitti, eller måste man anpassa sig efter jänkarnas klocka? nej, Indierna finns tillgängliga 24/7 Citera
Rush_Of_Joy Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2007 nej, Indierna finns tillgängliga 24/7 No kidding Förstod knappt ett ord vad hon sa. Va skämmigt det var när jag fick ständigt fick fråga vad hon sa Och ännu mer skumt blev det när hon ville veta mitt kreditkortsnummer. Jag som hade använt Swedbanks e-bank lösning med olika nummer varje gång. Tog ett tag tills hon förstod det. Problemet låg i att jag hade samma lösen som på min farsas account (how could that come *vimlar med ögonen*) och eftersom vi bor på samma adress tillåter dem inte det. Var ombedd att byta genast. Hon ringer tillbaka denna vecka.. för något .. Citera
PartyPoker Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Bra att det löste sig! Man kan som sagt ringa vår support dygnet runt men även maila dem och säga till när de ska ringa så man inte blir väckt för tidigt på morgonen Byt lösenordet så ska det inte vara några mer problem. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Rush_Of_Joy Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2007 Jag sa att det går bra att ringa närsomhelst under veckan då jag är ledig. Får väl skylla mig själv när telefonen ringer kl 6 på morgonen Tack för markersetet btw Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.