Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Ingen sympati för en underdog?

Tänk på att jag är gammal oxå...

Fatta inte hur jag hamnade utanför detta, men med ledbandsreumatism, diskbrock och all annan skit man drar på sig som gubbe så blev man väl omsprungen av ungtupparna igen. Hur som, jag sätter mina kort på dig gamling :-)

//Matte

Postad

Jaha, då åkte man först då, får väl vara glad att pengarna åkte in på floppen, KJ mot 55 på J42-floppen, klart det kommer en 5:a. :-)

Jag bytte till ett skin utan bilder innan turneringen, det var inget bra, då kunde jag inte se hur mycket marker jag hade kvar när det var min tur, vilket gjorde att handen mot Mr Cady blev lite svårspelad. Tror jag tiltade lite på det, annars hade jag kunnat komma undan billigare i den handen.

Postad
Men dyngstruktur.

En och en halv timmes transportsträcka till vettiga blindar :)

Ja jag klarar inte av icketurbos. Spelar massa händer jag inte borde spela för att det är segt typ. :( (hidden whine)

Postad

Spelar ni fortfarande? Hittar ej bordet på Poker Stars. Gjorde det när ni startade. Men satt och skulle spela en sit & go på Nordicbet och såg fel och

köpte in på ett Omaha high NL sh. Spelar ej detta så jag stängde ner Poker Stars för att kunna koncentrera mig på det. Kom 2:a för övrigt.

Mackan

Postad

Spelade rätt kasst i de flesta händer jag spelade...

Lite onödig push i slutet kanske men va fan.

Postad
Spelar ni fortfarande? Hittar ej bordet på Poker Stars. Gjorde det när ni startade. Men satt och skulle spela en sit & go på Nordicbet och såg fel och

köpte in på ett Omaha high NL sh. Spelar ej detta så jag stängde ner Poker Stars för att kunna koncentrera mig på det. Kom 2:a för övrigt.

Mackan

Sex kvar. Sök på nåt nickname så hittar du bordet.

Postad

gg alla, nästa gång kör vi MTT tycker jag öppet för alla intresserade. sitngo med 15min blinds är ju som sömnmedel spetsat med morfin.. Turbo ska det vara om det är sitngo tycker jag.. Men blindsen passar ju MTT/flerbordsitngo.