matte med slice Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Ingen sympati för en underdog?Tänk på att jag är gammal oxå... Fatta inte hur jag hamnade utanför detta, men med ledbandsreumatism, diskbrock och all annan skit man drar på sig som gubbe så blev man väl omsprungen av ungtupparna igen. Hur som, jag sätter mina kort på dig gamling //Matte Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Okej, har lirat nåt sånt här förr. Det slås ihop när en åker. Citera
matte med slice Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Men vad nu då, 2 bord? Va fan då vill jag också vara med! //Matte Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 ingen aning varför det blir så gick inte göra på annat sätt Citera
matte med slice Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Va fan då vill jag också vara med! //Matte Äh gubben är ju för fan helt snurrig i luvan, den har ju redan startat. Tomteluva på och så direkt till bingen........... Citera
kilsmo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jaha, då åkte man först då, får väl vara glad att pengarna åkte in på floppen, KJ mot 55 på J42-floppen, klart det kommer en 5:a. Jag bytte till ett skin utan bilder innan turneringen, det var inget bra, då kunde jag inte se hur mycket marker jag hade kvar när det var min tur, vilket gjorde att handen mot Mr Cady blev lite svårspelad. Tror jag tiltade lite på det, annars hade jag kunnat komma undan billigare i den handen. Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Men dyngstruktur. En och en halv timmes transportsträcka till vettiga blindar Citera
ampixo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Men dyngstruktur.En och en halv timmes transportsträcka till vettiga blindar Ja jag klarar inte av icketurbos. Spelar massa händer jag inte borde spela för att det är segt typ. (hidden whine) Citera
Bluwajt Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Gick det inte att fixa en turbo eller finns det nån annan anledning till att ni spelar me 15 mins blinds? Sjukt segt ju Citera
mackan69 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Spelar ni fortfarande? Hittar ej bordet på Poker Stars. Gjorde det när ni startade. Men satt och skulle spela en sit & go på Nordicbet och såg fel och köpte in på ett Omaha high NL sh. Spelar ej detta så jag stängde ner Poker Stars för att kunna koncentrera mig på det. Kom 2:a för övrigt. Mackan Citera
Gäst Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Spelade rätt kasst i de flesta händer jag spelade... Lite onödig push i slutet kanske men va fan. Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Spelar ni fortfarande? Hittar ej bordet på Poker Stars. Gjorde det när ni startade. Men satt och skulle spela en sit & go på Nordicbet och såg fel och köpte in på ett Omaha high NL sh. Spelar ej detta så jag stängde ner Poker Stars för att kunna koncentrera mig på det. Kom 2:a för övrigt. Mackan Sex kvar. Sök på nåt nickname så hittar du bordet. Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Ut som 8:a. Ställde med 77 mot Cyntax AK.... Förstod att det var en coinflip men med BB på 100 och ca 1500 eller vad det var i stacken ville jag ta den chansen att dubbla upp. Helt galet eller? Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Spelade rätt kasst i de flesta händer jag spelade... Lite onödig push i slutet kanske men va fan. BOUUUUUUUUUUUNTY Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 nix ingen chat, men har den tillbaka inom ett par veckor tror jag Citera
Bluwajt Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 nix ingen chat, men har den tillbaka inom ett par veckor tror jag Härligt att man fick svar nånstans iaf, på bordet var dom ju knäpptysta Citera
ampixo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag tog en för laget och bubblade. Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Stort GRATTIS Cyntax! Nästa onsdag, samma plats, tid och inköp? Citera
kilsmo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Går det att fixa så det bara blir ett bord? Var lite tråkigt att inte ens komma till finalbordet i en SnG! Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 gg alla, nästa gång kör vi MTT tycker jag öppet för alla intresserade. sitngo med 15min blinds är ju som sömnmedel spetsat med morfin.. Turbo ska det vara om det är sitngo tycker jag.. Men blindsen passar ju MTT/flerbordsitngo. Citera
Recommended Posts