CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 blev jag 9de? Jajamen platsen är din Citera
ampixo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Var hittar man bordet? Ja...var hittar jag bordet? Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 börjar om 50 min, tiden är nöten Bordet hittas på pokerstars - tournaments - private - sng klonk invitational Citera
ampixo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag söker i typ 10 minuter efter en "private" flik under tourneys men hittar den absolut inte. Sen säger en polare på msn "jamen tourneys sen private. Då finns den där? Tilt. Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Se till allihopa att gå in på options och fixa så att handhistory sparas till HDn. Cyntax ska göra en video där allas händer syns Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Ehh...hur gör man det? Aldrig spelat på Stars. Hilfe bitte! EDIT: Ähh... såg att det redan var fixat. Hade en mapp i datorn redan... Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 options - instant hand history Citera
Gäst Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Tycker synd om den som får sin plats direkt innan mig...Synar ju all-in med any-two liksom. Citera
SouthEast Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Heja Skanke du e bäst, du en den som klonkar bäst, Skanke Skanke Skanke Citera
Skanke Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Heja Skanke du e bäst, du en den som klonkar bäst, Skanke Skanke Skanke Me LIKE!!!!! Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Ingen sympati för en underdog? Tänk på att jag är gammal oxå... Citera
Cyntax Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Haha jag fick stejkade Skanke i denna. Om Skanke ligger risigt till och jag är BIG-STACK och ni ser mig chip-dumpa så vet ni varför /Cyntax Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Om ni ser mig chipdumpa är det precis chipdumpa det är! Det är inte så att jag spelar dåligt och egentligen förlorar om ni trodde det..... Citera
kilsmo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Lycka till nu! Tänk på att allas HH:s måste skickas in, så gör inga dåliga spel utan folda när jag re-raisar. Citera
Cyntax Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 15 mins blindsperioder den här kommer att ta tid! Ska vi gissa på 2 timmar? Hoppas jag får CarlLee två steg till vänster om mig så man kan sno blinds på han. Skanke vill jag ha tre steg till höger om mig. Citera
ampixo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Sätter 10 spänn på Anfield Taget. Citera
Recommended Posts