PeO Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Poker Stars No Limit Holdem Tournament Blinds: t200/t400 a25 4 players Stack sizes: Hero: t2185 Button: t3744 SB: t4551 BB: t3020 Pre-flop: (4 players) Hero is CO with ?? ?? Vilka händer ställer ni här, any two? Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Utan att ha några siffror från SNGPT eller ICM, eller skyhöga kunskaper heller för den delen (, så ställer jag absolut INTE any two! Tvärtom ställer jag hyffsat tight från CO på bubblan. Citera
PeO Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Med 5bb som stack och först in kan man knappast vara tajt. Inte mycket FE kvar. Nästa hand postar vi BB på 400 och ante på det. Vi måste ställa med en bred HD. Sen är frågan om vi ställer med any two eller inte. Citera
Skanke Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Tar hellre och och synar/ställer i BB än ställer med anytwo här. Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Det här är väldigt mkt beroende på hur aktiv jag varit innan, och vilka som sitter i blindarna. Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Med 5bb som stack och först in kan man knappast vara tajt. Inte mycket FE kvar. Nästa hand postar vi BB på 400 och ante på det. Vi måste ställa med en bred HD. Sen är frågan om vi ställer med any two eller inte. Hoppsan! Såg inte att blindsen var så höga! Ja då är det inte läge att vara tight. Citera
Recommended Posts