Shark2you Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Det har tydligen blivit en trend att skriva/starta ny dagbok här på pokerforum så efter att ha smyg läst här i cirka 2 månader så tänkte även jag ta mig tid att skriva en dagbok:) . Det finns dock en väsentlig skillnad, jag har nästan ingen kunskap om hur man blir en vinnande poker spelare och därför kommer detta bli lite av ett projekt. Jag ska alltså försöka lära mig spela poker och kommer därför att ge mig in på det som även apor kan, dvs spela SNG. Projektet kommer att gå till enligt följande... bankrulle $1000 minst 50 inköp/nivå mtt´s max 5% av rullen per gång spela på prima Eftersom jag förmodligen inte är någon vinnande pokerspelare kommer jag inte sätta upp några resultatmål och inte heller något mål om hur mycket jag ska spela per dag. Detta på grund av att jag tror det är lätt att stirra sig blind på resultatet och bli för påverkad av detta då man spelar. Det enda mål kommer att vara att försöka undvika att "gula" nu under januari:-) . Jag startar upp på torsdag då jag fixat mitt bredband. GL HF Citera
Lixifer Postad 22 Januari , 2010 Rapport Postad 22 Januari , 2010 first OP: Hur går det med bredbandet? Citera
Recommended Posts