stoffe83 Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Kör det som känns bäst för dig. Jag har 90% på en sida som jag spelar mest på och resten på 1-2 andra för MTT:s osv. Lycka till på NL25 imorgon:-D Jag har inte bestämt mig ännu! Men bra sugen är jag! Borde bara vara at tighta till sig lite mer! Fast annars kan man juh dra 2 bord NL25 och 2st NL10! Fattar inte varför dom inte har något mellating! Självklart ska jag göra det som känns bäst, men oavsett vad som känns bäst, så får du mig sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Gjorde som så att jag tog 2 bord av varje och utdragningarna var brutala! Vid flera tillfällen där jag satt med höga pp, set eller top pair, så kom runner runner flush! Gick bara riktigt dåligt! Ska göra nåt nyttigt här hemma innan jag fortsätter igen! Bankrulle everest: $238 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Ytterliggare över 1 inköp borta på NL25! Nu blir det inget mer! Höjer 6-7BB pre med QQ och får en låg flop, men tydligen ska man gå med med K5 o dra ut färgen osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Det är juh helt sjukt! Jag sitter med stege på turn och fi har set! River ger honom kåk! Jag sitter med AQ och får stryck av A4off! AQ igen och höjer kanon mkt pre och fi synar (samma som A4) och han visar K9 och floppen visar A99! bara massa sån skit! Nu ska jag tilta av mig med BHD! Bankrulle everest: $200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hilmers Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Tja Stoffe, följde dig en del under din tid på Svs, riktigt kul att se att du är tillbaka nu! Jobbigt idag, riktigt tungt med såna dagar. Men fortsätt jobba bara. Eller ta en paus och gör nåt helt annat under några timmar. Keep it real! Kommer följa din dagbok rätt mycket tror jag, grym inspiration har jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Tja Stoffe, följde dig en del under din tid på Svs, riktigt kul att se att du är tillbaka nu! Jobbigt idag, riktigt tungt med såna dagar. Men fortsätt jobba bara. Eller ta en paus och gör nåt helt annat under några timmar. Keep it real! Kommer följa din dagbok rätt mycket tror jag, grym inspiration har jag märkt. Kul att man inspirerar nån Ska till jobbet om nån timme tyvärr så det blir ingen paus! Har precis tagit en! Ska dock proa lyckan på cdpoker istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Första dagen på väldigt länge som det kändes skoj att spela på cdpoker! Lixom harmoni med klienten Spelade 3st NL20 bord och fick plussa $26 Bankrulle cdpoker: $350 Nu måste jag iväg till tråkjobbet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Så där nu kallar sängen! Är ledig imorgon, men måste upp vid 6 tiden och sen köra flickan till jobbet! Sen blir det softande och grindande Har iaf spelat en session med 3st NL20 bord på cdpoker! Gick som förut väldigt bra! Hade fina träffar och varierade mitt spel! Ibland väldigt aggro och ibland tight som en oskuld (som ZizziRoger skulle kalla det) Var även väldigt bra bord med folk som betalade bra! Plussade $34 Bankrulle cdpoker: $384 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZizziRoger Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 De går faktiskt riktigt bra för dig stoffe Men glöm nu inte rullekraven på everest! De kunde gått lika dåligt på NL10 som de gjorde på NL25, men de e just de som är poängen... Spelar ingen roll hur tight man spelar, blir man utdragen på de sättet så gör de otroligt gott om inte annat för självförtroendet att man har 20 inköp kvar och inte bara 10! Fortsatt lycka mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 De går faktiskt riktigt bra för dig stoffe Men glöm nu inte rullekraven på everest! De kunde gått lika dåligt på NL10 som de gjorde på NL25, men de e just de som är poängen... Spelar ingen roll hur tight man spelar, blir man utdragen på de sättet så gör de otroligt gott om inte annat för självförtroendet att man har 20 inköp kvar och inte bara 10! Fortsatt lycka mannen! Tack killen! Jo nu får det bli NL10 på everest! Trist att tappa så mkt! Men det är everest paus nu eftersom det gått dåligt och ja fick igång liret på cdpoker Sitter du o lattjar med den bärbara nu eller!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Så där då har man spelat dagens första session! Blev en ganska kort session, då jag kände hur tröttheten kom! Vill ine lägga mig nu, men ska nog kila ner och prova solariet! Kommer slockna som en stock, men det kan nog vara skönt! Gick +$6 på sessionen! Inte mkt, men plus är plus! Bankrulle cdpoker: $390 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Då var session nummer 2 för dagen klar! Gick fortsatt bra! Känner att jag ahr ett bra spel nu och får göra lite som jag vill Sessionen blev +$35 Bankrulle cdpoker: $425 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Där rasade det! Spelade en tredje session och träffade nada! Eler ett par träffar fick jag! Men pot betar skrämmer inte för att jaga runer runner eller hålstegdrag! QQ fick pisk av 33! Bankrulle cdpoker: $381 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Då har man spelat session nummer 4! Gick betydligt bättre än förra! Blir en liten break nu innan jag tar fart igen! Vill njuta lite av att plussat igen Lirade en $1 rebuy $1K guaranteed förut! Var straxt över 400 med och jag busta runt 120 utan någon rebuy! Hade ganska gått om marker, men tvärr råkade min träff på J som högsta kort på brädan vara uppe mot AA, så det gick inte vägen! Gjorde en add on! Bankrulle cdpoker: $410 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Har precis spelat en helt underbar session! Allting flöt! Prövade moves jag inte riktigt har mod till annars och stod på mig vid bluffar osv! Gick förbannat bra! Ännu roligare är att jag spelade bara mellan 25-30 minuter! Jag vet tyvärr inte hur jag får fram HH:s från cdpoker och jag hade inte PO igång! Plus denna session blev $61 Bankrulle cdpoker: $471 Det gör att jag under gårdagen och idag totalt har plussat $147 Dagens resultat är uppe i +$87 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Då var ytterliggare en session spelad! De gick ruggigt bra! Spelade som förut och det fungerade! Spelade även en $5 turre utan rebuy! Var runt 430st som starta! Jag busta på plats 69 och 60 va itm! Får vara nöjd ändå, då jag halka ner till 280 när det var runt 130st kvar! 3 händer på rad gav mig 2800 och sen en bra hand och upp till 7500, sen va rushen över Sessionen blev plus $49 Bankrulle cdpoker: $520 Det gör att jag under gårdagen och idag totalt har plussat $196 Dagens resultat är uppe i +$134 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Det blir barnvagn på nolltid det här. Kul att det går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZizziRoger Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Grattis till ett fint dagsresultat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Det blir barnvagn på nolltid det här. Kul att det går bra! hehe ja det får man hoppas Riktigt skoj är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Grattis till ett fint dagsresultat! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Då har dagens första session avklarats! Tappade en del på slutet, men är ändå nöjd! sessionen blev plus $23 Bankrulle cdpoker: $543 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Spelade en session nu efter att ha laddat tvättmaskinerna! Var lite fram o tillbaka med resultatet, men jag lyckades tighta till och trixa lite, så det blev iaf plus! Sessionen blev plus $14 Bankrulle cdpoker: $557 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Haft en riktigt apdålig session nu! Hade brutal korttorka och började spela kassa händer! Träffade nästan inget! Spelade även en $10K guaranteed med 1 rebuy ($10) Bankrulle cdpoker: $505 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Då va kvällens sista session klar! Rena berg o dal banan! Låg på bra plus och blev utdragen! Jobba upp o utdragen! Men men, det blev hela +$8 Är jävligt irriterad på förra sessionen! Låg på sånt fint plus och rullen kändes kanon! Men det är bara tuffa vidare! Imorrn börjar jag jobba 9 och slutar 14. Vet inte om man ska gå upp 6 som vanligt och grinda nån timme!? (inte grind jag går upp för normalt sett). Aja vi får se! Glad att vara över $500 fortfarande! Bankrulle cdpoker: $513 ca 1200 cdpoints kvar till nästa VIP level, vilket brukar ge en liten slant! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vaniljkysss Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Du är så himla duktig! Ser hela tiden hur du utvecklas och också lyckas få mig att bli en bättre spelare! Sitter och lirar lite SvS och det går ganska bra iaf. Lite över 100 kr +! Ska spela en turre kl 13 också och hoppas på storvinst med! Ring mig när du läst detta! Älskar dig baby & Lycka till! Puss / M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts