Gå till innehåll

Finsn det någon som har något bra att säga om Full Tilt?


aim4vegas

Recommended Posts

Spelat en månad till och från på Full Tilt på NL400. Men mitt egna spel har inte klickat(iof av flera orsaker), tycker det ofta är hyfsat tuffa bord. Är motståndet tuffare på FT än medel? Vad är era efarenheter?

 

Det jag tycker är bra är att man kan kan hitta bra spel på märkliga tider, ex tidig morgon då det är mkt amerikaner. Sen kanske iron man challange är en bra grej?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja om man gillar monsterhänder så e nog FT världens bästa site.

Man ser såååååååååååååå många ggr per dag set vs set kåk vs kåk flush vs flush osv.

Jag vet inte riktigt vad oddsen e för att 2 eller fler ska floppa set samtidigt men på FT så verkar det va lika vanligt som att få ett par.

Ser helt sjukt ut ibland när 2-4 spelare alltid har monsterhänder samtidigt.

Torskade själv en straight flush för några veckor sen, o ingen blir förvånad för det e sånna kort där hela tiden.

Så gillar du monster har du nog kommit till rätt sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja om man gillar monsterhänder så e nog FT världens bästa site.

Man ser såååååååååååååå många ggr per dag set vs set kåk vs kåk flush vs flush osv.

Jag vet inte riktigt vad oddsen e för att 2 eller fler ska floppa set samtidigt men på FT så verkar det va lika vanligt som att få ett par.

Ser helt sjukt ut ibland när 2-4 spelare alltid har monsterhänder samtidigt.

Torskade själv en straight flush för några veckor sen, o ingen blir förvånad för det e sånna kort där hela tiden.

Så gillar du monster har du nog kommit till rätt sidan.

 

Tror OP undrade om motståndet, inte din åsikt om att sajten skulle vara riggad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E det någon som sagt nått om riggat här??

Får man aldrig säga nått om hur konstiga kort det finns på en sida fören någon ska klaga på att man tydligen sagt nått riggat eller ej.

Vissa har tydligen inget vettigt för sig så dom letar tydligen upp nått som dom inte har med att göra för att få klaga lite.

jaja....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E det någon som sagt nått om riggat här??

Får man aldrig säga nått om hur konstiga kort det finns på en sida fören någon ska klaga på att man tydligen sagt nått riggat eller ej.

Vissa har tydligen inget vettigt för sig så dom letar tydligen upp nått som dom inte har med att göra för att få klaga lite.

jaja....

 

 

du är dumm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E det någon som sagt nått om riggat här??

Får man aldrig säga nått om hur konstiga kort det finns på en sida fören någon ska klaga på att man tydligen sagt nått riggat eller ej.

Vissa har tydligen inget vettigt för sig så dom letar tydligen upp nått som dom inte har med att göra för att få klaga lite.

jaja....

 

 

haha, "metaddict" kanske gick ut lite hårt,

men att dra upp snack om att det händer mkt konstiga saker o alla monster mot monster, o sen väva in en badbeat i det hela.

det luktar inte lite riggmisstanke ;-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig sagt att det e riggat, jag får själv dom där konstiga monsterhänderna själv, men man måste väll få säga vad man tycker utan att det ska komma en massa moraltanter som börjar anmärka på vad man säger.

Om ni inte gillar det jag säger, varför lägga ner tid på att komentera det överhuvudtaget.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Raken dock är lite småkonstig tycker jag. $1 togs ur en 10 dollars pot som jag spelade just.

Sammanlagt har det rakeats ungefär 80 dollar på 780 händer vilket känns lite mer än normalt för NL10bord ..

 

Intressant. Kollade lite på http://www.fulltiltpoker.com om det stod nåt om rejken men jag hittade inget. Någon annan som är bättre på att leta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får inte prata högt om sånt för då kanske moraltanterna tror att du misstänket FT för att mygla ;)

Hittade denna kanske till någon hjälp.....

http://www.unknownpoker.com/full-tilt-poker/rake.htm

 

Tack.

 

Hittade det här:

 

With 6 to 10 players, the rake is 5 cents per every $1 in the pot, with a maximum rake of $3.

 

Som vanligt alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...