Zamora25 Postad 1 Januari , 2007 Rapport Share Postad 1 Januari , 2007 Nån som har hört datum, inköp etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 1 Januari , 2007 Rapport Share Postad 1 Januari , 2007 Bara rykten, det är inte spikat än. Tidigare än 2006, juni-juli. Harrah´s, som äger WSOP, tänker inte tillåta "tredjepartsregistrering", alltså att en sajt fixar inköp och registrering, men alla satellitarrangörer kommer väl att trixa sig runt det med "För att få din vinst på $10.000, kom och hälsa på oss på Rio." Fler belopp, kanske en $25.000-event. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vegas2006 Postad 1 Januari , 2007 Rapport Share Postad 1 Januari , 2007 Harrah's gillar inte och tjäna pengar alltså, underligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 1 Januari , 2007 Rapport Share Postad 1 Januari , 2007 Harrah's gillar inte och tjäna pengar alltså, underligt. Harrah's behöver inte mer pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vegas2006 Postad 1 Januari , 2007 Rapport Share Postad 1 Januari , 2007 Mål 2007: 1. Tjäna inte mera pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Nu börjar det bli dags för WSOP-kampanjer hos pokersajterna. Vet redan att PokerHost kör en kampanj där man kan vinna plats i Main Event. Vilka andra sajter har satt igång eller planerat sina WSOP-kampanjer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
teddybeahr Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Nu börjar det bli dags för WSOP-kampanjer hos pokersajterna. Vet redan att PokerHost kör en kampanj där man kan vinna plats i Main Event. Vilka andra sajter har satt igång eller planerat sina WSOP-kampanjer? Absolutepoker har en $100 satellit om en vecka där vart 110:e spelare får ett $11k paket till wsop 2007. Jag är dock för ung Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Absolutepoker har en $100 satellit om en vecka där vart 110:e spelare får ett $11k paket till wsop 2007. Jag är dock för ung Ok! Men jag tänkte mer på kampanjer liknande den som 24hPoker körde ifjol. Dvs, när man ska rejka en viss summa för att därigenom få ett WSOP-paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Schemat är ute nu: http://www.cardplayer.com/poker_news/article/8045 Sen till moderatorerna: är det nödvändigt att ha WSOP-bloggarna från förra året klistrade? Lägg dom i en undergrupp istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 10 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Absolutepoker har en $100 satellit om en vecka där vart 110:e spelare får ett $11k paket till wsop 2007. Jag är dock för ung inte för att vara girig men 11k? så man får betala hotellet själv efter flyget e fixat Snålt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Visst ar dte lite snalt men jag hade latt hostat upp pengarna for att spela main och fa en anledning att aka till Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Har för mig att det är 21 års gräns på WSOP, stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Har för mig att det är 21 års gräns på WSOP, stämmer det? yup Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Någon som har info om satelliter till WSOP 2007. Kommer tex Martinspoker ,Nordicbet,Expekt att köra några? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Någon som har info om satelliter till WSOP 2007.Kommer tex Martinspoker ,Nordicbet,Expekt att köra några? Hade jag varit du hade jag Inte spelat satteliter på martinspoker iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts