oggeking Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2007 Internet var segt under gardagen men Pokerklienterna funkade dock. Blev lite spel. Plus $1045. Sover grymt mkt for tillfallet och hinner med alldeles for lite hander. Februari resultat NL400-NL500: +$1408 Citera
oggeking Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2007 Session pa NL400-NL500 slutar plus $649. Trist spel pa alla bord med enbart notforsaljare. Kul nar man kan sno blindsen 20 hander pa raken iofs.. Februari resultat NL400-NL500: +$2057 Citera
oggeking Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2007 Var trist med dagbok och den gav dessutom ingenting. Lagger ner den. Tack for den korta tiden. Citera
oggeking Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2007 Hmm, har andrat mig angaende dagboken. Kommer att fortsatta skriva i den men det kommer inte vara nagon kontinuerlig uppdatering. Tankte att det kan vara skont att tilta av sig lite da och da med nagra rader har pa PF.nu. Citera
oggeking Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2007 I vilket fall som helst sa ar jag kvar i Thailand och stannar tills i mitten av April. Mojligtvis sa blir jag kvar lite langre men inte som det kanns nu. Februari manads resultat blev inte riktigt vad jag tankte mig utan slutade pa blygsamma $9000 plus inkl. rakeback och bonus. Kommer sjalvklart att bli mkt battre under Mars manad. Dags for lite somn sa man orkar upp hyffsat imorrn o lira. Citera
Tiltkorven Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Såja! Finns de nån update i den här boken? Citera
Recommended Posts