Full Tilt Poker Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Även under januari månad kommer Full Tilt erbjuda dagliga freerolls för Poker.se's/Pokerforum.nu's medlemmar. Strukturen kommer vara den samma. $100 i prispotten. 21:00. 1500 startmarker. Det kommer finnas en ranking och även denna period kommer lösenorden publiceras i form av kluriga rebusar. De dagliga frirullarna sparkar vi igång den 3:e januari. Så ni får hela två dagars vila Gott Nytt År! Full Tilt Poker Citera
mikaela Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Även under januari månad kommer Full Tilt erbjuda dagliga satelliter för Poker.se's/Pokerforum.nu's medlemmar.... Satelliter? Citera
Full Tilt Poker Postad 30 December , 2006 Författare Rapport Postad 30 December , 2006 Satelliter? Tilt, ett litet typo från min sida. Freerolls skall det naturligtvis vara Gott Nytt År! Full Tilt Poker Citera
matheew Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Även under januari månad kommer Full Tilt erbjuda dagliga freerolls för Poker.se's/Pokerforum.nu's medlemmar.Strukturen kommer vara den samma. $100 i prispotten. 21:00. 1500 startmarker. Det kommer finnas en ranking och även denna period kommer lösenorden publiceras i form av kluriga rebusar. De dagliga frirullarna sparkar vi igång den 3:e januari. Så ni får hela två dagars vila Gott Nytt År! Full Tilt Poker Nice, ni kommer se mig där i alla fall Citera
Bein Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Jätte roligt, men tänk på att de blivit mer och mer spelare för varje dag i frirullarna för att de blir lättare o lättare o lista ut pw, särskilt när ni går runt på 3... Citera
Johnsan76 Postad 31 December , 2006 Rapport Postad 31 December , 2006 bra men d stämmer som #5 säger att det blir fler å fler, skulle vart bra mä nått annat system:P men hur funkar rankingen? typ att man får nånn goddie eller nått om man kommer etta eller hur menar du? ska det vara några horse turrar eller bara NH? Citera
TopShark Postad 31 December , 2006 Rapport Postad 31 December , 2006 Nice Bara att börja kämpa igen,då Citera
sasseg Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Hej!! Tycker faktiskt att ni ska ha lite svårare rebus än vanligt och att man skall få tänka lite, men de ska fortfarande va en slags rebus som nästan alla svenskar borde veta eller kan. Hoppas de blir en förändring på allt detta:) Citera
nadir Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Tycker inte den ska vara svår, syftet är ju ändå "bara" att hålla icke bjudna gäster borta, Full Tilt erbjuder poker, inte rebusar !? Däremot behöver den nog varieras lite så att man inte med xx yy zz (ja ni vet vilka ord jag menar;) täcker in 80 % av dagarna Citera
comet15 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 lösenorden publiceras 3:e januari? Citera
Full Tilt Poker Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Dagens rebus har precis blivit släppt. 20:00 öppnar registreringer. 21:00 startar frirullen. Lycka till! Full Tilt Poker Citera
Dizzy Duck Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 var ska man hitta dagens trebus til full tilt frirulle? Citera
Hyler Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 var ska man hitta dagens trebus til full tilt frirulle? I POKERFORUM.nu > Pokersajter > Full Tilt Poker > Snacktråd för frirullarna Citera
wmaster Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Kommer det att finnas priser för topplacering i rankingen som det var för december? Citera
dekutree Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag vet att jag låter som en tjurig gubbe nu, men det hade varit trevligt om ni (Full Tilt personal) kocentrerade er lika mycket på era trogna kunder som ni verkar göra på dessa freerolls. Citera
Ohoj Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 tänkte vara med kväll för första gången, ska bli kul. helt nyligen börjat lira nätpoker, även om jag spelat en del live tidigare. Ses online då gott folk Citera
kjell-fr Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Jag vet att jag låter som en tjurig gubbe nu, Tyvärr, men jag kan inte annat än hålla med dig. Citera
Full Tilt Poker Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2007 Det kommer att finnas rankingpriser även under Januari månad. Med vänliga hälsningar! Full Tilt Poker Citera
Opeth Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Det kommer att finnas rankingpriser även under Januari månad. Med vänliga hälsningar! Full Tilt Poker Kul med forumrullarna! Men för mig som är lite lätt efterbliven, vad menas med rankingpriser? Placering 1-?? / turnering ger någon form av poäng till en månatlig leaderboard? Citera
mgps Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 hur många brukar spela frirullarna? Citera
Tiera_Starr Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 hur många brukar spela frirullarna?The ones I've seen have been approaching 150 entrants Citera
Recommended Posts