gdaily Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Fick $202 på UBs Point for cash-promotion, skriver det här så jag inte glömmer det i kommande bokföring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Jag klarar 4 bord Texas på Everest, men inte på Stars. 4 bord Omaha är enklare än Texas, i Texas måste man ju tänka lite i bland...Det jag blir imponerad av är att ni *kan* tänka. Själv ställer jag bara lite på random. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Ja, vilket är trivialt att hitta 50+% bonusar. Jag ligger runt 60% än så länge i år... Har 61% RB. Tror jag kanske kan dra in mer genom att hora runt, men är trött på det faktiskt. Har spelat mitt CG på samma site sen September och trivs bra med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Eftersom jag inte fattar hur jag får ut handhistorys på UB så får jag ta en, tillsammans med dev, ur minnet. Det är inte så svårt som man kan tro. Tryck på hand history knappen på bordet du vill ha HH från och när du har hittat handen du vill få ut är det bara att ta Edit och Save. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Det är inte så svårt som man kan tro. Tryck på hand history knappen på bordet du vill ha HH från och när du har hittat handen du vill få ut är det bara att ta Edit och Save. Fattar inte, edit? Jag försöker markera med musen men det går inte... Finns det nån editknapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Har 61% RB. Tror jag kanske kan dra in mer genom att hora runt, men är trött på det faktiskt. Har spelat mitt CG på samma site sen September och trivs bra med det. Vart har du denna RB? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Vart har du denna RB? Tror inte det är någon hit att diskutera RB-avtal i en moderators dagbok. Särskilt inte då Gdaily inte verkar vara särskilt glad i RB rent generellt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Tror inte det är någon hit att diskutera RB-avtal i en moderators dagbok. Särskilt inte då Gdaily verkar vara särskilt glad i RB rent generellt Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Det är en bra idé att inte göra det, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Story Two occurred shortly after Paradise Poker came online. I dabbled in the 20-40 Holdem a little bit. About that time I bumped into an old ladyfriend I hadn't seen in a while. She was still looking good in spite of her advanced age (32) so I thought I might try to rekindle something. She had a laptop and had independently discovered online poker. She was mediocre but still dreamed of making good money on the side. Minipedofilen Sklansky skriver om gamla avdankade kärringar och fusk på 2+2 http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=Sklansky&Number=8793599&page=0&fpart=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Wtf, en 32-åring? Sklansky verkar ha tappat sina ideal helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 tråden med sklanskys fd 16-åriga flickvän är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Fattar inte, edit? Jag försöker markera med musen men det går inte... Finns det nån editknapp? Jag skrev visst lite fel. Edit finns i menyn uppe till vänster i HH-fönstret, där finns också File. Ta File och sen Save. Annars går det bra att markera och ta Copy i Edit-menyn. För att kunna göra detta måste man ha deltagit i handen, annars finns bara Help-menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Men bonusarna tar väl slut till slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Men bonusarna tar väl slut till slut? Finns ju reloads. Beror på hur mycket man spelar och var man kan tänka sig att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 I går hade jag månadens andra förlustdag, -1600. Blev utspelad i några PLO på 500-nivån. Steamade därefetr av med att torska hela 50 big bets på "Royal Holdem" på en kvart (dvs $5) genom att höja alla gator hela vägen. Mycket bra spel att steama av på 0.10-0.20 nivån Idag hade jag en bra dag och vann tillbaks allt, tack vare att jag mötte en tomte i morse på TNL 500-nivån. Sedan satt vi och hejade på Magnus som gick och klonkade hem EPT. Grattis!!! Lär inte spela i morgon, tror jag, man vet aldrig... Just nu känner jag mig bara avslagen dock. Summering Söndags MTT: - Satelliter: -$603 (3 spelade) Slyngelkontot: +$5 Småtävlingar: +81 Cashgame +$606 (varav $10 bonus) H2H SnG: +$13137 (varav $1671 bonus), 16 dagar spelat Bonus/betald rake 1661/2965 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 skulle du tänka dig att slaska lite 7cs hu emot en person som alltid älskar färg på 6th street ? inga 1000 bara 100or hihi kanske orkar jag 200..brar för en rolig skojs skull mot ett fd.ess haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 skulle du tänka dig att slaska lite 7cs hu emot en person som alltid älskar färg på 6th street ? inga 1000 bara 100or hihi kanske orkar jag 200..brar för en rolig skojs skull mot ett fd.ess haha Klart jag kan det. Men vill hellre möta fiskar än hajar Ni ska få två handhistorys i dag, eftersom jag varit slarvig på det senaste. Janek22 is at seat 0 with 1605.gdaily is at seat 1 with 1395. The button is at seat 1. gdaily posts the small blind of 10. Janek22 posts the big blind of 15. Janek22: -- -- -- -- gdaily: Pre-flop: gdaily raises to 45. Janek22 calls. Flop (board: ) Janek22 checks. gdaily bets 90. Janek22 calls. Turn () Janek22 checks. gdaily bets 270. Janek22 calls. River (): Janek22 checks. gdaily bets 810. Janek22 calls. Showdown: gdaily has flush, king high. Janek22 mucks cards. (Janek22 has ) Hand 1, en 500 PLO SnG. Jag har spelat mycket med den här killen, och har en image av en mycket bluffig spelare. Denna mycket lösa image gör att man bevisligen kan värdebeta mycket tunna händer. Men sjuhöga färger är ju stål mot niohöga stegar. Starting game 1004045860.Texaster is at seat 0 with 1,000. ZTELOJ is at seat 1 with 1,000. The dealer is seat 1. ZTELOJ posts a blind of 5. Texaster posts a blind of 10. (Texaster is dealt ) Pre-flop: ZTELOJ calls for 5. Texaster checks. The flop comes Texaster checks. ZTELOJ bets 20. Texaster raises 60. ZTELOJ calls for 60. The turn comes Texaster bets 180. ZTELOJ calls for 180. The river comes Texaster checks. ZTELOJ checks. Showdown: Texaster shows ZTELOJ shows Texaster wins pot (540). Kan någon förklara det här spelet. Jag tyckte att han borde vara tom, så jag tog till patentaren checkraisebluffen, fortsatte av bara farten, och gav sedan upp. Öh, va fan hade han, det var oväntat. Och jag förlorade den här matchen. Jag har aldrig varit så tiltad förut på en plusdag, jag blev så tiltad så jag var tvungen att sluta spela... Vann en lax men det kändes som en förlust, han var så hemskt dålig och jag förlorade... Summering Söndags MTT: - Satelliter: -$603 (3 spelade) Slyngelkontot: +$5 Småtävlingar: +81 Cashgame +$606 (varav $10 bonus) H2H SnG: +$14196 (varav $1691 bonus), 18 dagar spelat Bonus/betald rake 1681/3126 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
harcourt Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 andra handhistoryn...hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Hand 1: Blev ju rätt så enkelt när bluffmakaren aldrig bluffade... Hand 2: Reaktion 1: Stort ?-tecken. Reaktion 2: Är han tokig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
harcourt Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 klistra den här rackarns dagboken nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 klistra den här rackarns dagboken nu då! Se till att bumpa den i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Ser bra ut för dig på Nordic Summit! Själv fick jag en käftsmäll med 99 vs 88, flopp 88x, men är med på avg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Ser bra ut för dig på Nordic Summit!Själv fick jag en käftsmäll med 99 vs 88, flopp 88x, men är med på avg. Nä det blev plats 44 efter att JJ fått stryk av QQ... men det ger ju en poäng som kan vara värdefull till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Vad är oddset på att du kommer klonka en WSOP biljett på någon satelit med "övervärde" ,du är ju svag för dom har jag listat ut... , och förbanna dig själv när du flyger över Atlanten? /Patfor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts