Gå till innehåll

Onlinespel: Tower Defence


Klyka

Recommended Posts

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

placering av tornen är a och o. tex ett blått fullt uppgraderat är dumt att ha i början av banan. bättre att satsa på att ha det i mitten. då det når hela banan. Placera tornen så deras range inte går utanför barnan och täcker så mycket som möjligt.

 

Gröna torn är för övrigt grymma :P

 

 

Wohoo.. 71, Danke för tipset

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har försökt att blanda blåa på näst högsta och högsta med gröna på högsta i diverse kombinationer. börjar tror att det är gröna som gäller och 84 som är max. men känns som att man borde kunna få 85+.

 

gröna enligt bilden med 84 fast en grön+blå i samma ruta typ i mitten mot höger vill jag tro ska göra susen, men jag har bränt för många timmar med att prova andra saker så jag orkar inte köra mer :( men testa om ni orkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har försökt att blanda blåa på näst högsta och högsta med gröna på högsta i diverse kombinationer. börjar tror att det är gröna som gäller och 84 som är max. men känns som att man borde kunna få 85+.

 

gröna enligt bilden med 84 fast en grön+blå i samma ruta typ i mitten mot höger vill jag tro ska göra susen, men jag har bränt för många timmar med att prova andra saker så jag orkar inte köra mer :( men testa om ni orkar.

 

har klarat 85 men mer går fan inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...