Supertequila Postad 13 Juni , 2010 Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 Table60part5..Någon som vet vad det är för vad Phil Laak tar upp om att äta "quel eller något som låter liknande" i 30 dagar, och som Doyle hade testat men klarade bara 17 dagar? eat a quail a day for 30 days. Jag postade nåra länkar om det i min db. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 senaste veckan har varit riktigt bra imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Jesus är min favorit av alla spelare Han spelar så fint, minns en gång när han hade 10 och knekt i hjäter och hans motståndare limpade före floppen med A spader A klöver. Floppen kom A hjärter, K hjärter och Q hjärter pengarna åkte in direkt och jesus hade royal! KUNGLIGT! Tror det var samma år som han vann world series poker. Ehh... Jesus har aldrig vunnit WSOP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SmartEye Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Vem vann år 2000? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 18 Juli , 2010 Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 Ehh... Jesus har aldrig vunnit WSOP. Det har han väl? Väl typ det enda han gjort för att få sin status "stjärna". Jämförbart med Roberto Carlos banan-frispark som gjorde honom till den bästa i världen i några veckor. Sedan dess ingenting spec. Fan t o m jag har vunnit en turnering med 7k deltagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 18 Juli , 2010 Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 2010 vann han väll main event? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Vem vann år 2000? Det har han väl? Väl typ det enda han gjort för att få sin status "stjärna". Jämförbart med Roberto Carlos banan-frispark som gjorde honom till den bästa i världen i några veckor. Sedan dess ingenting spec.Fan t o m jag har vunnit en turnering med 7k deltagare. Naturligtvis har han vunnit WSOP ME. Jag visste det, jag lovar! Jag tänkte fel. Och jag skrev fel också, fast det var ju rätt för mig, i mitt huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Jag tänkte fel. Och jag skrev fel också, fast det var ju rätt för mig, i mitt huvud. Signaturmaterial? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Haha äkta signaturmaterial, men han skrev ju fel, det gills icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2010 Hahahaha mike matusow, vilken åsna. Checka bakom med set i kungar på river rena tilly-takterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2010 Det senaste, är det cash eller sitngo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2010 det som finns på pkertube nu sng. men sevärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2010 det som finns på pkertube nu sng. men sevärt. Kvaliten på pokertube suger. http://www.youtube.com/user/EPICPokerTV2 är massa gånger bättre. bara ett litet tips.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Hahahaha mike matusow, vilken åsna. Checka bakom med set i kungar på river rena tilly-takterna. Förstår inte varför han ska spela games som han inte har råd med konstant. Alla vet ju att han är scared money. Han är ju så pinsamt dålig att man vill spy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 20 Mars , 2011 Rapport Share Postad 20 Mars , 2011 Äntligen blir det snart lite PLO cashgame på TV: Week of April 11 - NEW IN HD (PLO 100k Pt 1)Brandon Adams, Patrik Antonius, Phil Ivey, Tom Dwan, Brian Hastings, Phil Galfond Week of April 18 - NEW IN HD (PLO 100k Pt 2) Brian Hastings, Jared Bleznick, Tom Dwan, Phil Galfond, Phil Ivey, Patrik Antonius http://nbcsports.msnbc.com/id/23134116/ns/sports-poker_on_nbc/ Bara tre veckor dit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 20 Mars , 2011 Rapport Share Postad 20 Mars , 2011 Äntligen blir det snart lite PLO cashgame på TV: http://nbcsports.msnbc.com/id/23134116/ns/sports-poker_on_nbc/ Bara tre veckor dit :-D :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts