Suron Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Personligen gillar jag Daniel N. Men många människor som "bjuder på sig själva" har halv-damp och försöker inte alls vara trevliga. Dom kan helt enkelt bara inte hålla käft. Så kan det visserligen vara men i Daniels fall så verkar det inte vara så. Han verkar genuint trevlig och snäll på ett åkta sätt. Sen så tycker jag inte att han är överdrivet babblig och stojig i de avsnitt som nu sänds av PAD. Det är väl bara bra om det är någon som skojar lite mitt i alla seriositet. Citera
Lemiux Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Peat hittade ingen snyggare hårfärg? Citera
gEeWhiZm8 Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 jaaa hellmuth är på tilt Citera
killerwolf Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 någon som seriöst har damp dock och inte kommer fram som lika genuint trevlig imo är antonio esfarandi, särskilt när han gruppar upp med phil laak. Citera
Poker2007 Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Kommer det något nytt avsnitt idag? Citera
Gaston116 Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Kommer det något nytt avsnitt idag? Finns redan på NBCs hemsida. Citera
Masken81 Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Lol, är du 12 eller? Minns o när man gick i 5:an 6:an o man tyckte det var töntigt när folk inte svor. haha nej du lille vän det är jag inte. Du kanske va sådan när du va så liten men jag är nog mer så nu dock. Jag tycker det låter jävligt larvigt bara. Ta i ordentligt lixom. Citera
Masken81 Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Var väl runt den åldern man lärde sig att man inte fick svära på Amerikansk tv med. detta however...hade jag ingen som helst tanke på. Men det gäller väl inte amerikanska kanaler? Eller? Hur är dess regler egentligen? Citera
Jakelamotta Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Fantastiskt kul att se Hellmuth förlora. Citera
wheelinho Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Hahaha efter handen mot pi så ser man verkligen hur ph kokar Citera
ibmachine Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 detta however...hade jag ingen som helst tanke på.Men det gäller väl inte amerikanska kanaler? Eller? Hur är dess regler egentligen? Pipen från Helmuth är inte en strupdefekt. Kabelkanaler (HBO m.m. ) har andra regler. Men du har rätt i att det låter fånigt med låtsassvordomar ala Flanders... Citera
Masken81 Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 Pipen från Helmuth är inte en strupdefekt. Kabelkanaler (HBO m.m. ) har andra regler. Men du har rätt i att det låter fånigt med låtsassvordomar ala Flanders... haha nej det har du rätt i men denna gång har jag faktiskt inte tänkt på dom. Citera
Oskarsson Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 "finally i trap him" priceless hellmuth när han floppade triss i tior VS iveys floppade stege Citera
gEeWhiZm8 Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 Roligt att se hur Daniel frågar ivey gång på gång typ hur mycket daniel plussa mot han osv så Ivey blir less men det roliga är ju att Daniel gör det omedvetet, haha. jävligt skönt table talk speciellt när dom frågar ivey hur mycket han losa i propsen, hahah. Sen säger ju även Negranue att "im probably not even a winning player in this game" eller nå liknande. Stort att erkänna det faktist hellmuth big loser of the week Citera
Oskarsson Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 ojoj, negranu dissar hellmuth efter dom lirat klart..humor.. Citera
tamtaram Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 ojoj, negranu dissar hellmuth efter dom lirat klart..humor.. Man ser hur de andra vrider obekvämt på sig. Inte så smart av DN att läxa upp fisken på bordet. Citera
Oskarsson Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 Man ser hur de andra vrider obekvämt på sig. Inte så smart av DN att läxa upp fisken på bordet. hehe sant, roligt med när den där blåmesen säger; "Phil if u rebuy we can play all night long" ..sen kan man ju undra i senaste avsnittet Ivey limpar 7-2 off tidig pos..och lägger sig för höjning... Citera
gEeWhiZm8 Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 hehe sant, roligt med när den där blåmesen säger; "Phil if u rebuy we can play all night long" ..sen kan man ju undra i senaste avsnittet Ivey limpar 7-2 off tidig pos..och lägger sig för höjning... dom spelar props och en av propsen är att alla har varsin 7a och kommer den på flop vinner man $X, phil ivey limpar för han har PA eller DN's 7a Citera
Ekmanen Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 dom spelar props och en av propsen är att alla har varsin 7a och kommer den på flop vinner man $X, phil ivey limpar för han har PA eller DN's 7a japp, därför han tex limpar med A3 på knappen och överlag mycket limpande och avikande preflopspel. Sen kan man ju undra hur stora propsen behöver vara för att detta ska generera EV+ av att spela/inte spela vissa händer. DN viker tex ATs när PH kommer in med A9off, och vi vet alla hur folk vill spela floppar mot PH Citera
Oskarsson Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 men hur vet man vem som vinner pengar av varandra på propsen? Vad jag sett så säger dom ju bara "där är mina spader där vann jag 20". Så man förlorar även pengar när ens kort inte kommer upp eller vad? Citera
calibrat Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 Ivey måste torskat 800k eller nå sånt med props och alla flippar inräknade i denna veckas program? Citera
gEeWhiZm8 Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 Ivey måste torskat 800k eller nå sånt med props och alla flippar inräknade i denna veckas program? Jaa cirkus ~800 ner i props och flips. Och sen crossbookar han med antonius oxå så det blir $1.6M ner Citera
Johnny Blade Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 Jaa cirkus ~800 ner i props och flips. Och sen crossbookar han med antonius oxå så det blir $1.6M nerSas det inte att Antonius crossbookade honom för 30%? Så kanske "bara" en dryg miljon back då? Citera
sulla Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Vet inte om nån noterat detta men kika på avsnitt 36 directors cut ca 34,45 in i programet. Lee-ann sitter och hånskrattar Phil i ansiktet, trist dag där man åker på årets cooler, blir förnedrad av bordet och när sen skiten är över så sitter hallåan och kan inte hålla sig för skratt. Inte bara en gång utan ett par ggr efter varandra. Citera
Emilio Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 mm håller med. Riktigt risig mobbning av phil hellmuth. DN var ju inte särskilt sympatisk. Framstod ju som en stor idiot. Citera
Recommended Posts