Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Personligen gillar jag Daniel N. Men många människor som "bjuder på sig själva" har halv-damp och försöker inte alls vara trevliga. Dom kan helt enkelt bara inte hålla käft.

Så kan det visserligen vara men i Daniels fall så verkar det inte vara så. Han verkar genuint trevlig och snäll på ett åkta sätt. Sen så tycker jag inte att han är överdrivet babblig och stojig i de avsnitt som nu sänds av PAD. Det är väl bara bra om det är någon som skojar lite mitt i alla seriositet.

• Svars 615
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Lol, är du 12 eller? Minns o när man gick i 5:an 6:an o man tyckte det var töntigt när folk inte svor.

haha nej du lille vän det är jag inte. Du kanske va sådan när du va så liten men jag är nog mer så nu dock. Jag tycker det låter jävligt larvigt bara. Ta i ordentligt lixom.

Postad
Var väl runt den åldern man lärde sig att man inte fick svära på Amerikansk tv med.

detta however...hade jag ingen som helst tanke på.

Men det gäller väl inte amerikanska kanaler? Eller? Hur är dess regler egentligen?

Postad
detta however...hade jag ingen som helst tanke på.

Men det gäller väl inte amerikanska kanaler? Eller? Hur är dess regler egentligen?

Pipen från Helmuth är inte en strupdefekt.

Kabelkanaler (HBO m.m. ) har andra regler.

Men du har rätt i att det låter fånigt med låtsassvordomar ala Flanders...

Postad
Pipen från Helmuth är inte en strupdefekt.

Kabelkanaler (HBO m.m. ) har andra regler.

Men du har rätt i att det låter fånigt med låtsassvordomar ala Flanders...

haha nej det har du rätt i men denna gång har jag faktiskt inte tänkt på dom.

Postad

Roligt att se hur Daniel frågar ivey gång på gång typ hur mycket daniel plussa mot han osv så Ivey blir less :D men det roliga är ju att Daniel gör det omedvetet, haha.

jävligt skönt table talk :D speciellt när dom frågar ivey hur mycket han losa i propsen, hahah. Sen säger ju även Negranue att "im probably not even a winning player in this game" eller nå liknande. Stort att erkänna det faktist

:h: hellmuth big loser of the week :h:

Postad
Man ser hur de andra vrider obekvämt på sig. Inte så smart av DN att läxa upp fisken på bordet.

hehe sant, roligt med när den där blåmesen säger;

"Phil if u rebuy we can play all night long"

..sen kan man ju undra i senaste avsnittet Ivey limpar 7-2 off tidig pos..och lägger sig för höjning...

Postad
hehe sant, roligt med när den där blåmesen säger;

"Phil if u rebuy we can play all night long"

..sen kan man ju undra i senaste avsnittet Ivey limpar 7-2 off tidig pos..och lägger sig för höjning...

dom spelar props och en av propsen är att alla har varsin 7a och kommer den på flop vinner man $X, phil ivey limpar för han har PA eller DN's 7a

Postad
dom spelar props och en av propsen är att alla har varsin 7a och kommer den på flop vinner man $X, phil ivey limpar för han har PA eller DN's 7a

japp, därför han tex limpar med A3 på knappen och överlag mycket limpande och avikande preflopspel. Sen kan man ju undra hur stora propsen behöver vara för att detta ska generera EV+ av att spela/inte spela vissa händer.

DN viker tex ATs när PH kommer in med A9off, och vi vet alla hur folk vill spela floppar mot PH

Postad

Vet inte om nån noterat detta men kika på avsnitt 36 directors cut ca 34,45 in i programet. Lee-ann sitter och hånskrattar Phil i ansiktet, trist dag där man åker på årets cooler, blir förnedrad av bordet och när sen skiten är över så sitter hallåan och kan inte hålla sig för skratt. Inte bara en gång utan ett par ggr efter varandra.