QoS Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Flyttar inläggen om inloggnings problemet till http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=25889 Enjoy nya-nya forumet! - QoS Citera
cOP Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 Det skulle inte gå att fixa så att man själv kan välja vilka länkar man vill ha under snabblänkar? Listan känns lång då iaf jag bara kommer använda ett fåtal. Om detta redan går att göra får någon gärna tipsa mig Citera
Ignatius Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Gdaily skrev (i en låst tråd): "Nu har vi fått upp 10 senaste inlägg. 10 senaste dagböcker kommer också i framtiden, men är inte lika tokprioriterat." Nej tokprioriterat var detta inte tydligen. Men hoppas att detta kommer. Citera
gdaily Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2007 Jag har tjatat på programmerarna Citera
vetgirig Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 I rubriken - je eller raden där inlägget nummer står - står det 2006-12-29, 13:21 ibland och Idag 15:48 Notera att ibland så är det på en rad och ibland på två rader... förstår inte varför det är så. Kan någon fixa till det så det alltid är på en rad. Citera
tha_dubb Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 När man klickar på något av de 10 senaste inläggen kommer man direkt till senaste inlägget oavsett om man har varit inne på tråden tidigare. Det retar mig lite. Plus att man inte ser hela rubrikraden på förstasidan. Citera
Gahlster Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Föreslår att forumet för handanalyser för turneringar även ligger under turneringspoker. Turneringspoker har alltså 4 undergrupper istället för två. Sen skulle Enbords- respektive Flerbordsturneringsgruppen ha två undergrupper, en för allmänt prat och en för handanalyser. Det senare kanske krånglar till det lite väl mkt dock? Citera
matte med slice Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Ett tag har jag haft en skön blå färg på forumet, men nu helt plötsligt så har den blivit grön bakgrund i alla rubrik-fält och länkarna är röda (som det var i början av lanseringen av nya forumet). Skall det vara så eller? Personligen tycker jag den gröna färgen är helt kass och harmoniserar nada med den ljusblå bakgrunden och har man inte epelepsi så lär man väl få en släng av det. //Matte Citera
Ekenstar Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Ett tag har jag haft en skön blå färg på forumet, men nu helt plötsligt så har den blivit grön bakgrund i alla rubrik-fält och länkarna är röda (som det var i början av lanseringen av nya forumet). Skall det vara så eller? Personligen tycker jag den gröna färgen är helt kass och harmoniserar nada med den ljusblå bakgrunden och har man inte epelepsi så lär man väl få en släng av det. //Matte Går att ändra i kontollpanelen, under Redigera alternativ längst ner på den sidan. Citera
gdaily Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2007 Föreslår att forumet för handanalyser för turneringar även ligger under turneringspoker. Turneringspoker har alltså 4 undergrupper istället för två. Du menar att samma undergrupp ligger på två ställen? Om det är möjligt så är det en kul idé, ska kolla om det går att pilla. Citera
Recommended Posts