Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det skulle inte gå att fixa så att man själv kan välja vilka länkar man vill ha under snabblänkar? Listan känns lång då iaf jag bara kommer använda ett fåtal.

Om detta redan går att göra får någon gärna tipsa mig :)

• 3 weeks later...
Postad

Gdaily skrev (i en låst tråd):

"Nu har vi fått upp 10 senaste inlägg. 10 senaste dagböcker kommer också i framtiden, men är inte lika tokprioriterat."

Nej tokprioriterat var detta inte tydligen. Men hoppas att detta kommer.

Postad

I rubriken - je eller raden där inlägget nummer står - står det

2006-12-29,

13:21

ibland och

Idag 15:48

Notera att ibland så är det på en rad och ibland på två rader... förstår inte varför det är så. Kan någon fixa till det så det alltid är på en rad.

Postad

När man klickar på något av de 10 senaste inläggen kommer man direkt till senaste inlägget oavsett om man har varit inne på tråden tidigare. Det retar mig lite. Plus att man inte ser hela rubrikraden på förstasidan.

Postad

Föreslår att forumet för handanalyser för turneringar även ligger under turneringspoker. Turneringspoker har alltså 4 undergrupper istället för två. Sen skulle Enbords- respektive Flerbordsturneringsgruppen ha två undergrupper, en för allmänt prat och en för handanalyser. Det senare kanske krånglar till det lite väl mkt dock?

Postad

Ett tag har jag haft en skön blå färg på forumet, men nu helt plötsligt så har den blivit grön bakgrund i alla rubrik-fält och länkarna är röda (som det var i början av lanseringen av nya forumet). Skall det vara så eller? Personligen tycker jag den gröna färgen är helt kass och harmoniserar nada med den ljusblå bakgrunden och har man inte epelepsi så lär man väl få en släng av det.

//Matte

Postad
Ett tag har jag haft en skön blå färg på forumet, men nu helt plötsligt så har den blivit grön bakgrund i alla rubrik-fält och länkarna är röda (som det var i början av lanseringen av nya forumet). Skall det vara så eller? Personligen tycker jag den gröna färgen är helt kass och harmoniserar nada med den ljusblå bakgrunden och har man inte epelepsi så lär man väl få en släng av det.

//Matte

Går att ändra i kontollpanelen, under Redigera alternativ längst ner på den sidan.

Postad
Föreslår att forumet för handanalyser för turneringar även ligger under turneringspoker. Turneringspoker har alltså 4 undergrupper istället för två.

Du menar att samma undergrupp ligger på två ställen? Om det är möjligt så är det en kul idé, ska kolla om det går att pilla.