Gå till innehåll

Nya-nya layouten


gdaily

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Föreslår att forumet för handanalyser för turneringar även ligger under turneringspoker. Turneringspoker har alltså 4 undergrupper istället för två. Sen skulle Enbords- respektive Flerbordsturneringsgruppen ha två undergrupper, en för allmänt prat och en för handanalyser. Det senare kanske krånglar till det lite väl mkt dock?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tag har jag haft en skön blå färg på forumet, men nu helt plötsligt så har den blivit grön bakgrund i alla rubrik-fält och länkarna är röda (som det var i början av lanseringen av nya forumet). Skall det vara så eller? Personligen tycker jag den gröna färgen är helt kass och harmoniserar nada med den ljusblå bakgrunden och har man inte epelepsi så lär man väl få en släng av det.

 

//Matte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tag har jag haft en skön blå färg på forumet, men nu helt plötsligt så har den blivit grön bakgrund i alla rubrik-fält och länkarna är röda (som det var i början av lanseringen av nya forumet). Skall det vara så eller? Personligen tycker jag den gröna färgen är helt kass och harmoniserar nada med den ljusblå bakgrunden och har man inte epelepsi så lär man väl få en släng av det.

 

//Matte

 

Går att ändra i kontollpanelen, under Redigera alternativ längst ner på den sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föreslår att forumet för handanalyser för turneringar även ligger under turneringspoker. Turneringspoker har alltså 4 undergrupper istället för två.

 

 

Du menar att samma undergrupp ligger på två ställen? Om det är möjligt så är det en kul idé, ska kolla om det går att pilla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...