Gå till innehåll

lösen!


frid12

Recommended Posts

Jag är jävligt svensk men hittar det inte i snacktråden heller!

Det senaste som är skrivet där är från dig farsan och det var igår...

Mmm, men jag snackar inte med dig va? Dessutom, följer du länken från mitt inlägg från igår så hittar du lösen. Man behöver inte lägga mer än 2 minuter så hittar man det. Men vissa vill ju ha allt serverat på silverfat.

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte att silverfatet är något jag eftersöker. Men det har tidigare sagts att lösen skall finnas i snacktråden och nu var det samlat i en annan tråd.

 

Jag vet att du inte snackade med mig, men då inte heller jag hittade lösen där jag tidigare funnit det så delgav jag att så var fallet.

 

Att vara dataexpert hjälper nog föga då det handlar om att scrolla info i diverse olika trådar...

 

God fortsättning önskar jag er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade du läst på sida 33 i snacktråden (näst sista) så hade du hittade infon om lösenorden. Så enkelt är det. Full tilts support jobbar inte över julhelgen, därav postades lösenorden fram till den 27e på förhand.

 

Ha lite överseende med att man till slut lackar på att folk inte tar sig tid att leta på egen hand i två minuter.

 

Gott nytt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...