Gå till innehåll

anpassning WPX --> full tilt


Opteron

Recommended Posts

Jag spelar för tillfälligt vinnande på 2/4 o 3/6 FLSH på wpx (har absolut rulle för 5/10).

 

Har 2 frågor:

 

1: Om jag spelar på full tilt mot deras 600$ bonus + 27% bananer, hur mycket bananer innebär det?

 

2: tänkte köra 5/10$ där, vet nån några speciella särdrag mellan spelarna på 2/4 wpx och 5/10 FT.

 

Tänkte testa för att jag tror att jag kommer tjäna pengar på det och för att vänja min hjärna med 5/10 swings för att förbereda mig på wpx 5/10

 

ska man orka installera PAhud? Jag klarar mig utmärkt på wpx utan och jag kommer ju inte hinna bygga databas på FT på ett så kort gästspel...

 

någon som har några tankar o åsikter?

 

(hoppas jag inte bryter mot nåt banan-regel?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla, kalla bananer för rakeback. Det är det det är.

 

Varför inte spela 5/10 på WPX om du vinner där?

 

Jag har inte sagt att jag vinner på 5/10 wpx, förhoppningsvis gör jag det men det är ruggigt tufft och jag har inte så många händer spelade på nivån.

 

Jag sa att jag vinner på 2/4-3/6 wpx och det ska ju motsvara FT 5/10 eller ännu högre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har faktiskt precis gjort det fast på 5/10 och 10/20 och tycker nog att WPX tuffa rykte är lite överdrivet. Tror det kommer sig av att man måste ställa om sitt vanliga fiskstraffande spel till ett spel som straffar förtighta överaggro bluffmakare. Värdet finns i att inte folda och rb typ. Inte den roligast siten direkt att lira på mao även om det kan vara lönsamt.

 

På FTP är det en härligt lösaggro stämmnig där värdet kommer från dom vanliga 50/13/1 fiskarna. Så vanlig poker räcker långt, vb fiskarna och semibluffa dom bra och undvik mig. (<----Ironisk smiley här)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte motståndet på 2/4 på wpx är speciellt bra. Och ofta ser man några av de dåliga lirarna sitta på 3/6-bord samtidigt.

 

Däremot ser jag i princip aldrig spelare på 5/10 som samtidigt lirar 3/6 och 2/4. Det tyder ju ändå på att det är ett hyfsat stort steg just från 3/6 till 5/10. Skulle du hålla med i det Miami?

 

Sjukt stor skillnad mellan spelet på Prima och WPX då. Överlag jättepassivt på prima och LAGtomtigt på WPX typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...