Lomin Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 tänkte bara medela att Lidl här istan just nu säljer ut super fräsha Backgammon spel för ynka 159 kr.. stor läderväska som väklas ut och med filt inutti.. 5 tärningar i bra kvallite, stenarna har en bra tyngd och är även dom i bra kvalite , du får även med 2 st tärningsbägare. så har du inget backgammon redan så snabba dig till lidl och köp !!! , det gjorde jag //Lomin Citera
Cyntax Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Yeah, jag var sugen på den där. Pokerklubb i Karlsoga Har ju en massa polers som bor där. När jag är i Karlskoga nästa gång ska jag komma och spela lite Citera
Disturbed1 Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Då ska man kunna spela skiten också Citera
mira Postad 30 December , 2006 Rapport Postad 30 December , 2006 Kan någon lägga ut en bild så man slipper åka dit i onödan. Citera
Lomin Postad 31 December , 2006 Författare Rapport Postad 31 December , 2006 här har ni lite bilder... kan dock vara så att det är slut på lidl nu.. dom brukar ju bara köra med skumma saker en viss tid.. o nu har det ju gott över en vecka.... http://s116.photobucket.com/albums/o13/Lomintrollet/ de inzoomade bilderna blev lite suddiga / ljusa ..men man ser ju hur snyggt det är i alla fall Citera
Recommended Posts