Bridgespelar Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Jag har inte vunnit en showdown på 15 sng i rad...hur sjukt är inte det? Citera
Nojjby Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Jättesjukt, jag har vunnit varenda visning sen jag började spela SnG:s. Vi har kanske olika mycket tur du och jag? Citera
Cyntax Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Jag har inte vunnit en showdown på 15 sng i rad...hur sjukt är inte det?Vilken nivå? Antal bord? Sajt?Posta lite HH's och få hjälp. Eller skicka 2-3 sng's till mig så analyserar jag gärna. Gratis! Sen om det hjälper eller inte... /Cyntax (snubben med mest flyt just nu) Citera
Bridgespelar Postad 23 December , 2006 Författare Rapport Postad 23 December , 2006 Tack..men jag försöker bara skriva av mig lite negativ varians....men kul är det inte Citera
Kornone Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 vem har sagt till dig att poker är kul? Citera
grebgokz Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Har inte kommit ITM på en enda av de senaste 20-25 sng jag spelat (har legat annars på 30% ITM) Helt sjukt oflyt på showdowns med en showdowns won % under 10%. Senast igår trodde jag jag skulle vända trenden. På bubblan med 3:e största stack. Direkt till höger om mig sitter en överaggresiv snubbe som stjäl alla potter. (lyckas för jag har ju inga kort som vanligt). Men han höjer 2xBB (100/200) Jag sitter på BB och han SB. Synar med A3s floopen kommer 245 rainbow. STEGE !! KLONK!! tänkte jag. Killen bestämmer sig för att stjäla potten igen. Han trycker all-in 4k marker jag blixtsynar med mina kvarvarande 2k. Han visar upp K6o. Turn 3, River K. Han vinner med Stege 6 högt och trenden med min loosing streak håller i sig. Han har en freaking 3 outare och slår mig. @£$@@$$@!!!! Men konstigt nog lyckas jag gå plus i mina cashgames men turrarna är helt omöjliga. Inga kort i 40minuter följs av KK i hålet all-in syn av BB med AA i hålet GAH! Citera
Recommended Posts