Steinmeyer Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Är det någon som kommit på en bra strategi för att hindra högerarmen från att gå all in tom istället för att folda? Har aldrig haft det problemet förut, spelat i lite mer än 2 år och detta har börjat kanske senaste 4-6 månaderna. I takt med att spelarna på 0.5/1 1/2 blivit mindre callstations och mer åt weaktighthållet har jag försökt att lägga mig till med en mycket lösaggressivare stil. Tyvärr har jag svårt att hålla tillbaka i vissa lägen. Jag är fortfarande vinnande men jag vinner mycket mindre p.g.a. bluffanfallen. Jag säger åt mig själv varje gång jag sätter mig ner, "inget dumt nu...". Men det är som intränat i muskelminnet. Citera
The Grand Bark Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Amputering funkar. Lobotomering är dock att rekommendera. Citera
conny Postad 23 December , 2006 Rapport Postad 23 December , 2006 Jag brukar rulla bort en meter ifrån datorn ibland för att för att inte få för mig nått inpulsartat. Hålla fast handen under skrivbordet kan fungera också Citera
Ignatius Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Schackspelare brukar ge tipset att sitta på händerna. Citera
conny Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Schackspelare brukar ge tipset att sitta på händerna. Inget bra när man spelar naken. Citera
Recommended Posts