Gå till innehåll

Bluffmakarhemsida


Billgren

Recommended Posts

Som någon skrev i Fråga Ola, så finns det en sida(1) som säljer en så kallad "mirakelbok" som ska hjälpa alla som läser den att garanterat vinna pengar. Den här hemsidan ser väldigt oseriös ut.

Nu tror jag inte det är någon som har köpt den här boken för utbildningssyfte, men jag undrar om det är någon som hört någonting om den. Det kanske är någon som känner någon som har köpt den, eller något liknande.

 

Jag är bara nyfiken om det verkligen finns någon sådan bok, eller om det är så att man får nånting helt annat. Dessutom vad det står för nånting om den skulle existera.

 

(1) Jag är inte säker på om jag får skriva ut hemsidans namn - så kolla i Fråga Ola så hittar ni den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha läst igenom allt så blir man väldigt suugen på att ta reda på om det stämmer =) På något sätt får jag intrycket av att de verkligen försöker få mig att köpa boken. "Det är världens bästa bok, man kan bara gå plus, allt är absolut 100% säkert" Deras sätt att övertala känns lite som PopUp fönster i stil med: Klicka här och ange ditt visakort nummerså vinner du en million.

 

Men jaja, jag har kanske fel. Skulle vara roligt om någon vågade sig på att köpa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...