MacDaddy Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Player 7: Small Blind ($0.25) Player 8: Big Blind ($0.50) HERO: Big Blind ($0.50) ** Dealing Down Cards ** Dealt to HERO: [9h, Tc] Player 1: Raise ($1) Player 2: Fold HERO: Call ($0.50) || dumt o posta, brukar vänta. Däremot synen med 9T gör jag utan tvekan. Player 6: Fold Player 7: Call ($0.75) Player 8: Call ($0.50) ** Dealing Flop ** Community cards: [8s, 7h, 3c] Player 7: Check ($0) Player 8: Bet ($0.50) Player 1: Raise ($1) HERO: Raise ($1.50) || Öppet stegdrag+2 överkort. Rais för värde o för o få bort folk med mitt drag. Player 7: Fold Player 8: Call ($1) Player 1: Raise ($1) HERO: Call ($0.50) Player 8: Call ($0.50) ** Dealing Turn ** Community cards: [Ts] Player 8: Check ($0) Player 1: Bet ($1) HERO: Raise ($2) || Träffa Tp men är troligtvis slagen av Pl 1 men vill ha bort pl8 o kan oxå få en gratis showdown så blir isf samma pris som o calla ner. Player 8: Call ($2) Player 1: Call ($1) ** Dealing River ** Community cards: [4c] Player 8: Bet ($1) Player 1: Call ($1) HERO: Fold || Slår inte 2st med Tp-kass kicker när han plötsligt börjar betta oxå. -Hur spelar ni denna handen på turn framförallt o foldar ni på river? Citera
bandini Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Jag synar på turn. Har gärna kvar båda motståndarna och spelar för att träffa stege eller set. I och med att nr 8 beta på floppen lär det vara svårt att beta bort honom efter tian på turn ändå River: Lägger mig som du. Citera
Recommended Posts