Gå till innehåll

Stabilitet på klienten...


pse_Ghost

Recommended Posts

Har märkt att min klient tycks krasha lite på random ibland,med det fina XP felmedelandet där man kan skicka rapport till microsoft eller ej.

 

Min burk:

Intel Core2 duo (2.66Ghz)

2048 mb ram

 

mjukvaran:

Norton antivirus,internet security och system works

Ati detonator mjukvara

Mozilla Firefox

Senaste servicepack+uppdateringar för windows

 

Kan säkert få fram mer specifik information om nån vill ha,men undrar mest om det är någon mer som krashar lite då och då till synes utan anledning.

Är ingen jättegrej eftersom det bara är att starta om klienten och hoppa tillbaka på borden,men det är störande och gör så man viker händer man inte borde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte söka,men fann inget direkt intressant tyvärr.

Jag har tyvärr inget svar till dig. Jag rekommenderar dig att så noga som möjligt beskriva buggen och göra en sk buggrapport på nedanstående url:

http://www.fulltiltpoker.com/submitabug.php

 

Med vänliga hälsningar

 

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara tillägga att jag haft samma problem. Ofta går det att spela ett tag och sen kraschar klienten med Windows "Skicka/skicka inte" felmeddelande. Efter det måste jag starta om datorn då klienten kraschar på en gång när jag öppnar den annars.

 

Det verkar inte vara någe minnesläcka då det inte påverkar andra program däremot. Jag skickade mail till supporten och fick svar att jag skulle skicka nån log från DX, så ska skicka det och återkommer med vad de säger!

 

Lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...